אוטומציה לעסק

אוטומציה עסקית מוגדרת כתהליך אוטומציה של משימות ופעילויות בתוך ארגון כדי לצמצם את הצורך בהתערבות אנושית.

אוטומציה עסקית

הכי אוטומטי שיש

נאמר כי עד 2030, 40% מכל שעות העבודה יהיו אוטומטיות. זאת מכיוון שלמידת מכונה מאפשרת למחשבים ללמוד מבני אדם ולעבד מידע בצורה יעילה יותר.

אוטומציה עסקית היא תהליך של אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן ויכולות להיות מבוצעות על ידי בני אדם כגון איסוף נתונים, קבלת החלטות ותהליכי ניטור. עסקים משתמשים בכלי תוכנה כמו CRM (ניהול קשרי לקוחות) כדי להפוך את האינטראקציות עם לקוחות לקלות ויעילות יותר. היתרון באוטומציה לעסקים הוא פריון רב יותר המאפשר לעסקים לצמוח מהר יותר מהמתחרים שלהם.

האוטומציה התפתחה מתקשורת בין מכונה למכונה וכללה תקשורת בין אדם לאדם, כמו גם תקשורת רובוט לרובוט עם שימוש בבינה מלאכותית (AI).

הרעיון הוא לא לקחת את העבודה מבני האדם ויותר להבין שאפשר לנצל את הזמן והמשאבים שלנו לדברים החשובים ביום יום.

לדוגמה : אם אנחנו מקבלים ליד מהמקפיין שלנו > אנחנו רוצים שהליד הזה יעבור למערכת הCRM שלנו > לשלוח מייל עבור הלקוח > הקמת תזכורת ביומן על שיחה עם הלקוח וכל זה במהירות האפשרית ובשניות מבלי שנצטרך לעשות דבר (חוץ מכמובן להכין את האוטומציה עצמה)

Eriks PRO - כלים שאנחנו מנהלים לקמפיינים חכמים

פייסבוק מודעות
קמפיין וואטסאפ אריקס דיגיטל
זאפייר
פוטושופ
גוגל שיטס אריקס דיגיטל

עוד מעניין באריקס דיגיטל :

פייסבוק משנה את השם אריקס דיגיטל

פייסבוק משנה את השם?!

מארק צוקרברג החליט שמשנים את ה"שם הלא מוכר" הזה פייסבוק וב-28 באוקטובר בועידת 'קונקט' השנתית של פייסבוק הוא יודיע על השינוי.מה שעומד

קרא עוד »