חברת פרסום בפייסבוק

כיום פרסום ושיווק דיגיטליים
מהווים חלק בלתי נפרד מעולם העסקים.

אריקס דיגיטל מטרה

ניהול הפייסבוק שלך על ידי חברה

זה לא סוד שפייסבוק היא אחת מן הרשתות המובילות לפרסום ושיווק עבור כל סוגי העסקים ובפרט עסקים
קטנים ובינוניים. היא מאפשרת לעסק שלכם להגיע אל אוכלוסיות יעד פוטנציאליות רחבות על ידי הקלדת
נתונים אשר הוגדרו מראש ובכך למקד את השיווק שלכם במקומות הנכונים.


במקום להתמודד עם כל מה שניהול עסקי בפייסבוק דורש מאיתנו תנו לחברה לעשות זאת. נכון, אתם
תצטרכו להשקיע בזה עוד כסף, אבל סביר להניח שבטווח הרחוק הדבר ישתלם לכם. ניהול המדיה שלכם
בצורה חכמה תניב תוצאות טובות יותר ותגדיל את מספר הלקוחות שלכם וההשקעה הכספית שלכם מהר
מאוד תוחזר.


פרסום בפייסבוק יכול להיות לחלק מהאנשים פשוט, אולם לחלקם זוהי יכולה להיות מהמורה קשה בדרך ולכן
השקעה בחברה שתנהל לכם את הפרסום זהו בהחלט פיתרון יעיל. הרבה בעלי עסקים בטוחים שדי בפתיחת
דף עסקי, אך העבודה האמיתית היא בתפעול העמוד שלכם, העלאת פוסטים והתמדה בפעילות שלכם
ברשת. ככל שתהייה יותר פעילות של הדף העסקי שלכם כך יותר סביר שתגדילו את קהל היעד שלכם.

 

חברת פרסום- ניהול קמפיינים ממומנים

 


בשביל שלא תשרפו את התקציב שלכם על פרסומים ממומנים לא אפקטיביים יהיה עליכם לעשות עבודת
מחקר אשר תדרוש מכם לא מעט זמן על מנת להבין כיצד עובד עולם השיווק בפייסבוק. יהיה עליכם לנסח
ולעצב פוסטים אשר יעניינו את הקוראים שלכם, להבין מתי כדאי לפרסם, איפה לפרסם ולנסות להבין איך
להגיע אל קהל היעד הפוטנציאלי ביותר. בינינו? למי יש זמן לזה? יש לכם עסק על הראש לנהל ושיווק
בפייסבוק הוא עסק בפני עצמו.

 

מיקוד קהל היעד שלכם על ידי הגדרות ספציפיות

 


כחלק מההתמחות שלנו אנו נדע כיצד לפלח את קהל היעד האולטימטיבי לעסק שלך. זהו הבסיס להצלחת
העסק. ככל שהשיווק יהיה ממוקד יותר ויופנה אל קהל יעד פוטנציאלי כך, מן הסתם, יהיה יותר אפקטיבי-
ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. על ידי הגדרת קריטריונים דמוגרפיים כגון גיל, מין, מקום מגורים תעסוקה וכו'
ניתן יהיה לבצע אופטימיזציה לשיווק שלך וכך גם לכסף שתשקיע. במילים אחרות אנחנו נדאג שהפרסום שלך
יגיע למי שהוא צריך להגיע.

 

מזה אומר אופטימיזציה בשיווק דרך הפייסבוק?

 


תחילה יש לעשות בדיקות לאורך תקופה מסוימת על מנת להבין אם הפרסומים הם אכן יעילים ומגיעים
לעיניים הנכונות. אם אנו רואים איזשהן בעיות אז בתור שלב שני יהיה עלינו להבין איפה אנו טועים ומה עלינו
לעשות על מנת להביא למיצוי הפוטנציאל בפרסום שלנו. בהתאם לאלו נוכל לשפר ולמקד את טיב השיווק על
ידי עיצוב המודעה, שינוי בניסוח המסרים, שינוי זמן ההעלאות, כמה לשלם לפרסום ממומן ועוד על מנת להגיע
לתוצאות מירביות. זכרו שזו ההתמחות של מי שעובד בחברת פרסום. אנו עושים מאות קמפיינים ביום ומכאן
שהידע והניסיון שלנו בעולם הזה נרחבים וכך גם היכולת להגיע לקהל פוטנציאלי עולה.

 

ניהול תוכן וקופירייטינג זה כל מה שהעסק שלך צריך כדי לצמוח

 


עם יד הלב- תוכן זה עניין למקצוענים, אנשים שיודעים להתנסח ולהביא לידי ביטוי את הדברים באופן
הממגנט ביותר. על מנת שהתכנים שלכם יהפכו ויראלים, במובן החיובי כמובן, חשוב שמי שעומד מאחורי
המילים והפרסומים שלכם ידע מה הוא עושה. אתם יכולים להעלות בכל רגע נתון סרטונים, תמונות ומילים,
אבל נשאלת השאלה האם התוכן שבהם מעורר מספיק עניין על מנת לגרום למי שצופה בו להמשיך ולעקוב
אחר הפעילות שלכם. פרסום בפייסבוק דורש הבנה בסיסית בתחומים רבים כגון שירות לקוחות, פסיכולוגיה,
פילוסופיה, תקשורת, אקטואליה, עיצוב בסיסי של תמונות, חיתוך ועריכה של סרטונים ומעל הכל הבנת שפת
הפייסבוק והדרך בה היא מתנהלת. חברות הפרסום חיות שיווק דרך המדיה בתדירות יום יומית ועל כן
התוצאות בדרך זו הן מעל לכל ספק מובטחות. למעשה לחברת הפרסום ולכם יש אינטרס משותף. האינטרס
של החברה הוא שהעסק שלכם יצליח היות וההצלחה שלכם היא ההצלחה שלהם.

 

תכנון אסטרטגייה שיווקית, הצבת יעדים ומטרות


על מנת להביא לתוצאות מירביות החברה תיצור יחד עם לקוחותיה רשימה של יעדים ומטרות )אפשריים
כמובן( זאת על מנת שלמשווק יהיה איזשהו מסלול על פיו הוא פועל לקידום העסק שלך. המטרה היא ליצור
דרך מפורטת ככל האפשר כדי ש"העשייה בשטח" תהייה הכי אפקטיבית שאפשר.

 

יצירת תוכן מקצועית ואיכותית


כיום התחרות על תשומת ליבם של הגולשים היא עצומה. בכל רגע נתון עולים מליוני תכנים חדשים ברשת
ובתוך כל ההמון הזה עליכם למצוא את הדרך הייחודית שלכם להציג את המוצר שלכם כך שימשוך את עינו
של הקורא. על מנת לעשות זאת יש צורך בהבנה מעמיקה של הפסיכולוגיה של הקורא ולא לכל אחד יש את
היכולת להבין זאת. אנשים שמתעסקים בעולם הזה באופן יומיומי יודעים כיצד לנתב את הכתיבה שלהם כך
שתמשוך את העין של מי שקורא את התוכן ובכך ליצור יתרון על פני המתחרים. רק מי שידע להציע תכנים
מעניינים, מקוריים ואיכותיים יוכל להישאר במגרש הפייסבוקי מבלי להידחק הצידה. אנשים אוהבים לקרוא
תוכן חדש ומרענן ולכן כל מה שצריך זה אנשי קריאייטיב ושיווק שידעו לעשות זאת בצורה המדויקת ביותר.

 

שימוש בנתונים הדמוגרפיים של קהל היעד על מנת להבטיח אופטימיזציה שיווקית

כיום, במדיות חברתיות מסוימות ובפרט פייסבוק נוכל לדעת על הגולשים שלנו היכן הם מתגוררים, במה הם
עוסקים, מה הסטטוס שלהם ועוד. היכולת שלנו להשתמש בנתונים אלו על מנת ליצור את המיקוד המדויק
ביותר בהפצת העסק ברשת החברתית, היא זו שתביא את התוצאות הטובות ביותר.
אז אם עוד לא פניתם אלינו זה הזמן לעשות זאת!