
דיגיטוק – פרק 5 – ספיישל!! איך לייצר תוכן לכל הפלטפורמות?
היי אנחנו – Digitalk | דיגיטוק , הפודקאסט שמסקר את כל מה שחם בעולם השיווק והדיגיטל. פרק ספיישל מיוחד! בפרק הזה נדבר על איך מייצרים
אם אתם מחפשים פלטפורמה חדשה להגיע ללקוחות שלכם.
טיקטוק לעסקים מאפשר לכם לשלם הרבה פחות ולקבל יותר בהתאם לפלטפורמות שיווק אחרות
טיקוטק (TikTok) היא פלטפורמת מדיה חברתית שנוצרה על ידי ByteDance, חברה סינית. טיקטוק גדלה כעת להיות אפליקציית הווידאו הפופולרית ביותר בעולם המשמשת עד 200 מיליון אנשים.
האפליקציה מאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים קצרים ולשתף אותם עם חברים. זה גם מציג בפניהם את היכולת להטמיע צורות אחרות של מדיה כמו מוזיקה וטקסט. משתמשים יכולים גם להגיב על סרטונים ו"להחליק" עליהם כדי לשלוח הודעות, לשתף אותם עם חברים או להירשם לחשבון של אותו משתמש ולקבל גישה לפוסטים שלהם.
עסקים רבים כיום מנצלים את טיקטוק לפרסום לעסק מכיוון שהוא מספק הזדמנות לחברות אלו להגיע לקהל היעד שלהן באופן אישי יותר ממה שפלטפורמת מדיה חברתית אחרת יכולה לספק.
Tiktok היא אפליקציה אשר תוכננה ליצירת תוכן במדיה חברתית. זה מאפשר למשתמשים שלה לשתף סרטונים קצרים עם החברים והעוקבים שלהם. עם Tiktok, אפשר ליצור קטעי וידיאו של עצמם, לסנכרן ליפ לשירים האהובים עליהם או להגיב לאירועים שקורים סביבם.
אם הכרנו וחשבנו שהפלטפורמה מדברת רק לקהל הצעיר אנחנו מגלים שמידי שנה מצטרפים לפלטפורמה גם הקהלים הבוגרים יותר (25+)
אם נסתכל על שנת 2021 האפליקציה זו מיועדת בעיקר לצעירים אבל כבר לא רק!
TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית ויזואלית המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים בצורה מהנה ומרתקת. זהו כלי מצוין עבור עסקים ומותגים בדרכים הבאות:
– יוצר וידאו ויראלי: TikTok יכול לעזור לך להפוך את הסרטונים שלך לוויראליים.
– שיווק משפיעים: אתה יכול להשתמש במשפיעני TikTok כדי לשווק את העסק או המוצר שלך.
– מיתוג: אתה יכול להשתמש בטיקטוק לעסקים למטרות מיתוג על ידי שיתוף התוכן הממותג שלך. זה ישאיר אנשים מעורבים עם המותג שלך אם הם ייהנו גם מהאפליקציה.
טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם אחרים. טיקטוק, הידועה כאפליקציה של "שיתוף וידאו", שימשה את המותגים ככלי שיווקי להגברת המעורבות.
חברות מסוימות הצליחו להשתמש ב-טיקטוק לקידום העסק ומטרות שיווק, בעוד שאחרות התקשו להסתגל לפלטפורמה או להבין כיצד ניתן לנצל אותה עבור העסק שלהן. להלן ארבעה עסקים שזכו להצלחה בפלטפורמה:
1) רד בול
2) טאקו בל
3) בורגר קינג
כדי לעזור לך למצוא את דרכך בטיקטוק ולהתחיל ליצור מעורבות מסוימת, ריכזנו כמה טיפים אלה כיצד להשתמש בהם כדי לקחת את העסק שלכם קדימה בטיקטוק ולהביא לקוחות:
– הישאר רלוונטי על ידי שימוש בהאשטאגים בעת שיתוף תוכן באפליקציה
– העלה סרטונים עם מילות מפתח רלוונטיות בכותרת או בתיאור (למשל, "אופנתי") – השתמש במשפיענים שכבר יש להם עוקבים מבוססים ב-Tik
-המערכת מבוססת טרנדים, תמצאו את הטרנדים הנכונים
– מוזיקה נכונה זה שם המשחק – תמצאו את המוזיקה עם הטרנד המוביל ופשוט .. תחגגו עליו
– לא חייב לדעת לרקוד.. אפשר להעביר ערך ולתת את התוכן שלכם גם מבלי הריקודים או לבוש מינימלי 🙂
– צריך לזכור שאנחנו במערכת כדי לגרום לאנשים לקבל ‘חוויה’ וקצת בידור, חשוב לשמור על קלילות
– שיתופי פעולה – תמצאו סרטונים שמדברים על הנושא שלכם ותחוו חוות דעת על ידי סרטון תגובה
טיקטוק היא אפליקציה פופולרית לנייד המאפשרת למשתמשים לפרסם סרטונים קצרים. יש לו מעורבות גבוהה מאוד והוא המקום המושלם לשווק את המותג שלך.
The Leak Bucket Method היא אסטרטגיה שיווקית שבה אתה יוצר תוכן ומפיץ אותו דרך פלטפורמות וערוצים שונים. מטרת האסטרטגיה הזו היא לחשוף את אותו תוכן לכמה שיותר אנשים, מה שיוביל בסופו של דבר ליותר לקוחות או להכנסות גבוהות יותר.
כאשר אתה משתמש בשיטה זו, חשוב לא רק לחשוב על הפלטפורמות והערוצים השונים, אלא גם כיצד ניתן להשתמש בהם בצורה יצירתית. לדוגמה, אם הסרטון שלך לא עובד טוב ב-TikTok בגלל אורכו, העלה במקום זאת גרסה ערוכה ליוטיוב או בפייסבוק.
סרטון הוא אחת מצורות התוכן הפופולריות ביותר בימינו. יש לזה סיכוי גבוה יותר להפוך לוויראלי, וזו אסטרטגיית שיווק מצוינת לעסקים.
זה יכול להיות אתגר להבין מה עושה סרטון טוב בטיקטוק או שימוש בסאונד מתאים שיכול להביא לכם צפיות
מערכת הפרסום של טיקטוק לעסקים יחסית חדשה ועדיין אין לה את כל האפשרויות שאנחנו רגילים כמפרסמים לקבל במערכות פרסום אחרות (כמו ניהול קמפיינים בפייסבוק) אבל המערכת דיי נוחה ומאפשרת לקבל את כל מה שאתם צריכים כדי לקדם, כגון :
היי אנחנו – Digitalk | דיגיטוק , הפודקאסט שמסקר את כל מה שחם בעולם השיווק והדיגיטל. פרק ספיישל מיוחד! בפרק הזה נדבר על איך מייצרים
Digitalk | דיגיטוק , הפודקאסט שמסקר את כל מה שחם בעולם השיווק. בפרק הזה נדבר על מה זה משפכי שיווק? ואיך בונים משפך שיווקי חזק
איציק קרייף, אומן בנשמה שחיפש איך למנף את העסק ולקחת אותו קדימה למד והבין איך הוא יכול בעזרת שיווק דיגיטלי ממומן להביא תוצאות מהירות ולשלש
איך לעלות את אחוז הסגירות והרצינות של הלקוחות בשיטת שיווק אחת פשוטה. הבעיה זה לא כמות הלידים (ברוב הפעמים) הבעיה הגדולה זה הטמפרטורה של הלקוח
אם התשובה שלכם היא כן! אז תשאירו לנו פרטים ואנחנו נשמח לדבר ולהניע את הגלגל עבורכם.