לוגו רחב אריקס

טיקטוק לעסקים

אם אתם מחפשים פלטפורמה חדשה להגיע ללקוחות שלכם.
טיקטוק לעסקים מאפשר לכם לשלם הרבה פחות ולקבל יותר בהתאם לפלטפורמות שיווק אחרות

טיקטוק לעסקים

טיקטוק לעסקים - כל מה שרציתם לדעת

טיקוטק (TikTok) היא פלטפורמת מדיה חברתית שנוצרה על ידי ByteDance, חברה סינית. טיקטוק גדלה כעת להיות אפליקציית הווידאו הפופולרית ביותר בעולם המשמשת עד 200 מיליון אנשים.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים קצרים ולשתף אותם עם חברים. זה גם מציג בפניהם את היכולת להטמיע צורות אחרות של מדיה כמו מוזיקה וטקסט. משתמשים יכולים גם להגיב על סרטונים ו"להחליק" עליהם כדי לשלוח הודעות, לשתף אותם עם חברים או להירשם לחשבון של אותו משתמש ולקבל גישה לפוסטים שלהם.

עסקים רבים כיום מנצלים את טיקטוק לפרסום לעסק מכיוון שהוא מספק הזדמנות לחברות אלו להגיע לקהל היעד שלהן באופן אישי יותר ממה שפלטפורמת מדיה חברתית אחרת יכולה לספק.

מה זה טיקטוק ולמי זה מיועד?

Tiktok היא אפליקציה אשר תוכננה ליצירת תוכן במדיה חברתית. זה מאפשר למשתמשים שלה לשתף סרטונים קצרים עם החברים והעוקבים שלהם. עם Tiktok, אפשר ליצור קטעי וידיאו של עצמם, לסנכרן ליפ לשירים האהובים עליהם או להגיב לאירועים שקורים סביבם.

אם הכרנו וחשבנו שהפלטפורמה מדברת רק לקהל הצעיר אנחנו מגלים שמידי שנה מצטרפים לפלטפורמה גם הקהלים הבוגרים יותר (25+)

אם נסתכל על שנת 2021 האפליקציה זו מיועדת בעיקר לצעירים אבל כבר לא רק!

כיצד להשתמש בטיקטוק למיתוג נכון לעסק

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית ויזואלית המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים בצורה מהנה ומרתקת. זהו כלי מצוין עבור עסקים ומותגים בדרכים הבאות:

– יוצר וידאו ויראלי: TikTok יכול לעזור לך להפוך את הסרטונים שלך לוויראליים.

– שיווק משפיעים: אתה יכול להשתמש במשפיעני TikTok כדי לשווק את העסק או המוצר שלך.

– מיתוג: אתה יכול להשתמש בטיקטוק לעסקים למטרות מיתוג על ידי שיתוף התוכן הממותג שלך. זה ישאיר אנשים מעורבים עם המותג שלך אם הם ייהנו גם מהאפליקציה.

 

כיצד חברות משתמשות בטיקטוק כדי ליצור מעורבות

טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם אחרים. טיקטוק, הידועה כאפליקציה של "שיתוף וידאו", שימשה את המותגים ככלי שיווקי להגברת המעורבות.

חברות מסוימות הצליחו להשתמש ב-טיקטוק לקידום העסק ומטרות שיווק, בעוד שאחרות התקשו להסתגל לפלטפורמה או להבין כיצד ניתן לנצל אותה עבור העסק שלהן. להלן ארבעה עסקים שזכו להצלחה בפלטפורמה:

1) רד בול

2) טאקו בל

3) בורגר קינג

רעיונות לשיווק טיקטוק לעסקים

כדי לעזור לך למצוא את דרכך בטיקטוק ולהתחיל ליצור מעורבות מסוימת, ריכזנו כמה טיפים אלה כיצד להשתמש בהם כדי לקחת את העסק שלכם קדימה בטיקטוק ולהביא לקוחות:

– הישאר רלוונטי על ידי שימוש בהאשטאגים בעת שיתוף תוכן באפליקציה

– העלה סרטונים עם מילות מפתח רלוונטיות בכותרת או בתיאור (למשל, "אופנתי") – השתמש במשפיענים שכבר יש להם עוקבים מבוססים ב-Tik

-המערכת מבוססת טרנדים, תמצאו את הטרנדים הנכונים

– מוזיקה נכונה זה שם המשחק – תמצאו את המוזיקה עם הטרנד המוביל ופשוט .. תחגגו עליו

– לא חייב לדעת לרקוד.. אפשר להעביר ערך ולתת את התוכן שלכם גם מבלי הריקודים או לבוש מינימלי 🙂

– צריך לזכור שאנחנו במערכת כדי לגרום לאנשים לקבל ‘חוויה’ וקצת בידור, חשוב לשמור על קלילות

– שיתופי פעולה – תמצאו סרטונים שמדברים על הנושא שלכם ותחוו חוות דעת על ידי סרטון תגובה

כיצד להשתמש בשיטת הדלי הדולף כדי לשווק את המותג שלך בטיקטוק לעסקים

טיקטוק היא אפליקציה פופולרית לנייד המאפשרת למשתמשים לפרסם סרטונים קצרים. יש לו מעורבות גבוהה מאוד והוא המקום המושלם לשווק את המותג שלך.

The Leak Bucket Method היא אסטרטגיה שיווקית שבה אתה יוצר תוכן ומפיץ אותו דרך פלטפורמות וערוצים שונים. מטרת האסטרטגיה הזו היא לחשוף את אותו תוכן לכמה שיותר אנשים, מה שיוביל בסופו של דבר ליותר לקוחות או להכנסות גבוהות יותר.

כאשר אתה משתמש בשיטה זו, חשוב לא רק לחשוב על הפלטפורמות והערוצים השונים, אלא גם כיצד ניתן להשתמש בהם בצורה יצירתית. לדוגמה, אם הסרטון שלך לא עובד טוב ב-TikTok בגלל אורכו, העלה במקום זאת גרסה ערוכה ליוטיוב או בפייסבוק.

 

איך לעשות סרטון טוב בטיקטוק עבור העסק שלכם

סרטון הוא אחת מצורות התוכן הפופולריות ביותר בימינו. יש לזה סיכוי גבוה יותר להפוך לוויראלי, וזו אסטרטגיית שיווק מצוינת לעסקים.

זה יכול להיות אתגר להבין מה עושה סרטון טוב בטיקטוק או שימוש בסאונד מתאים שיכול להביא לכם צפיות

מערכת הפרסום הממומן של טיקטוק לעסקים

חשבון המודעות של טיקוטק
מערכת הפרסום של טיקטוק לעסקים

מערכת הפרסום של טיקטוק לעסקים יחסית חדשה ועדיין אין לה את כל האפשרויות שאנחנו רגילים כמפרסמים לקבל במערכות פרסום אחרות (כמו ניהול קמפיינים בפייסבוק) אבל המערכת דיי נוחה ומאפשרת לקבל את כל מה שאתם צריכים כדי לקדם, כגון :

  1. בחירת קהלים – גילאים, אזורים (מומלץ לעשות ארצי)
  2. תחומי עניין – במה הלקוחות הפוטנציאלים שלנו מתעניינים, ככה נגיע לקהל הממוקד
  3. בחירת קמפיין – המרות? לידים? צפיות? חשיפות? הכל אפשרי!
  4. צפייה בתוצאות וניהול הדברים
  5. דבר אחד יפה שלמערכות אחרות אין – אפשרות לראות תגובות ולהגיב במקום מבלי לשבור את הראש, ככה אתם יכולים לשוחח עם הגולשים והלקוחות.
 
המערכת פשוטה אבל מצריכה הקמה שלניהול מערכת פרסום, שגם זה דיי פשוט למביני עניין.
לידים דרך טיקטוק לעסקים
לידים ותוצאות דרך מערכת הפרסום של טיקטוק לעסקים