שיווק באינטרנט

עם ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה, האינטרנט הפך לערוץ חדש לשיווק.
בעזרת שיווק באינטרנט ניתן כיום למשוך ולהמיר לקוחות.

אריקס דיגיטל מטרה

שיווק באינטרנט

האינטרנט שינה את הדרך שבה עסקים פועלים, זה שינה את הדרך שבה הם מפרסמים, מוכרים ואפילו מספקים שירות לקוחות. האינטרנט הוא כיום צורת תקשורת הכרחית לעסקים כדי להצליח בכלכלה של היום.

המדיה החברתית ממלאת תפקיד משמעותי בתהליכי השיווק המקוון. מדיה חברתית היא כיום אחת הדרכים החזקות ביותר לקדם מוצרים ושירותים לאנשים שעדיין לא מודעים להם.

תהליך השיווק באינטרנט מתחיל בדרך כלל במחקר כדי לזהות את הקהל שאליו בעל העסק רוצה להגיע (או בשפה המקצועית – בונים אווטר). לאחר מכן, בוחרים פלטפורמת מדיה חברתית או פלטפורמות המתאימות ביותר ללקוח הקצה.

שיווק באינטרנט ובמדיה חברתית בפרט הפך לחלק חשוב יותר ויותר באסטרטגיות השיווק של רוב הארגונים המסחריים מכיוון שהוא מציע דרך חסכונית לתקשר עם קהל גדול בזמן קצר.

איך עובד שיווק באינטרנט ושיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא תהליך של שימוש בכלים ופלטפורמות תקשורת דיגיטליות לשיווק או פרסום מוצרים או שירותים.

זוהי צורת שיווק המסתמכת על שימוש באינטרנט, פלטפורמות מדיה חברתית, אפליקציות לנייד וכו'.

ישנם סוגים רבים ושונים של ערוצי שיווק דיגיטליים. הם כוללים:

-אימייל

-מדיה חברתית

– SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש)

– PPC (תשלום לכל קליק)

-שיווק תוכן

-צאט-בוטים

ועוד …

מהם המרכיבים של אסטרטגיית שיווק מוצלחת באינטרנט ובשיווק הדיגיטלי?

אסטרטגיה שיווקית היא גישה שיטתית להשגת יעדי השיווק של הארגון. יעדי השיווק הם ספציפיים וניתנים למדידה. יעדים אלה מונעים בדרך כלל על ידי התוכנית העסקית של החברה והמטרות ארוכות הטווח שלה.

קמפיינים שיווקיים נחוצים לכל אסטרטגיית שיווק מוצלחת, אך הם צריכים להתאים ליעדי השיווק של החברה. מסע פרסום מוצלח לא יכול להיות רק קבוצה אקראית של פרסומות מכיוון שהמודעות לא יהיו יעילות כפי שציפו. פרסומות צריכות לקדם את המוצרים או השירותים של החברה באופן הרלוונטי לתחומי העניין והצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים, מה שיגדיל את הסיכוי שהם ירכשו מהחברה.

מהי אסטרטגיית תוכן ומדוע אני צריך אסטרטגיית תוכן מקיפה?

אסטרטגיית תוכן היא גישה קוהרנטית לפיתוח תוכן, המותאמת ליעדים העסקיים ונועדה לספק את התוכן הנכון לאנשים הנכונים בזמן הנכון.

במילים אחרות, להפוך את העסק שלך, את עצמך ולהגדיל את הסמכותיות לאותם הלקוחות קצה.

הכל מסתכם בדבר אחד – אסטרטגיה מוגדרת היטב תעזור לך להימנע מבזבוז זמן על דברים שלא יועילו לעסק שלך בשום צורה.

זה לא משנה אם אתה עסק קטן או חברה רב לאומית גדולה, ללא אסטרטגיית תוכן מבוססת, יהיה לך קשה מאוד להתבלט ולהעביר את הערך שלך.

כיצד אוכל להשתמש בשיווק דיגיטלי כדי לקדם את העסק שלי?

שיווק הוא תהליך של העברת הערך של מוצר או שירות לצרכנים. שיווק יכול להתבצע באופן אישי, ברשתות חברתיות, בטלפון או באינטרנט.

שיווק באינטרנט הוא שיווק המשתמש בטכנולוגיות דיגיטליות כמו אתרים ומדיה חברתית כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. חברות משתמשות בשיווק דיגיטלי כדי לשווק מוצרים ושירותים ללקוחות עם טווח הגעה רחב יותר ממה שמאפשרות צורות פרסום מסורתיות.

השיווק יכול לשמש למטרות רבות החל מהגעה ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מודעה בפייסבוק, קידום הצעות העסק באינסטגרם, או משיכת משתמשים חדשים לאתר החברה באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). זוהי דרך של חברות לקחת את המודעות המסורתיות שלהן ולספק אותן ישירות לקהל היעד שלהן בצורה אינטראקטיבית.

כיצד לקדם את האתר שלך ולהגדיל את הנראות שלו באינטרנט?

זו השאלה שכל בעל אתר או משווק צריך להתמודד איתה. יש לכם אתר, אבל איך מקדמים אותו כדי שהוא ידורג בגוגל?

כאשר אתה מנסה לקדם את האתר שלך, אחת הדרכים הטובות ביותר היא באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש. מאמר זה יעזור לך להבין את התהליך הזה בפירוט.

כמו כן יצרנו רשימה של 7 אסטרטגיות לקידום אתרים שכדאי לכם לשקול :

  1. בדקו שהאתר נגיש ונעים – אם האתר לא נוח, אין תמונות, טקסט לא ברור … זה ישפיע רבות

  2. המהירות משנה הכל! – גוגל הכריזו שמהירות האתר היא קריטית, שימו לב אליה

  3. תכינו תוכן איכותי וממוקד – גוגל אוהב תוכן איכותי ו100% מקורי, תוציאו את הערך שלכם על הדף

  4. קריאה לפעולה – תנו גם נגישות ליצור אתכם קשר באתר

  5. תעלו בלוג ופוסטים מעניינים לאתר על בסיס קבוע שיגרמו לאנשים לחזור ולגלוש באתר

  6. תגרמו גם דרך הרשתות החברתיות והקמפיינים להכניס אנשים לאתר – גוגל מזהה שיש תזוזה באתר זה רק מחזק אותה

  7. תמצאו אתרים בתחום שלכם ותעשו אותם “החלפת קישורים” – תבנו מאמר שהם יפנו אליכם ואתם תפנו אליהם חזרה.

אסטרטגיות יעילות להצלחת שיווק באינטרנט

ישנן טכניקות רבות להצלחה שיווקית באינטרנט. חלקם כוללים קידום אתרים, שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית וניוזלטרים בדוא"ל. עם זאת, כמה מהאסטרטגיות היעילות ביותר להצלחת שיווק מקוון כוללות שיווק משפיענים ופרסום בתשלום.

אחד הקמפיינים החזקים והממוקדים הם שילוב של שיווק משפיענים מה שמאפשר להגיע לאנשים שישפיעו על אחרים על מנת ליצור קמפיין שיווקי ויראלי.

פרסום בתשלום יכול להתבצע דרך גוגל אדוורדס או מודעות פייסבוק שהן שתי אפשרויות משתלמות מאוד שמעניקות לכם אפשרויות מיקוד מצוינות כמו גם החזר ROI מצוין.

איך מודדים הצלחה בשיווק באינטרנט ? :

הצלחתו של קמפיין דיגיטלי נמדדת במספר ההמרות שהוא מייצר והחזר על הוצאות פרסום (ROAS) שהוא מניב.

המטרה של קמפיין באינטרנט היא לייצר כמה שיותר המרות. ניתן להשיג זאת על ידי יצירת קריאות לפעולה ברורות ותמציתיות הנראות ובולטות למשתמש בכל עמוד.

אז מה צופן העתיד של השיווק באינטרנט

בכל שנה אנו רואים טרנדים חדשים בתעשייה. מה יהיה עתיד השיווק באינטרנט?

מגמות שיווק דיגיטלי 2021:

1) בינה מלאכותית (AI) יעשו את דרכם לשיווק דיגיטלי.

2) יותר אוטומציות ומערכות שידעו להגיד לנו מה הכי נכון, מה הכי רווחי ומה הכי ממוקד עבורנו.

3) קידום אורגני אומנם לא חדש אבל התמקדות בעולם החיפוש של כאן ועכשיו

4) שיווק באמצעות ‘מובילי דעת קהל’ יכנס חזק יותר ליום יום שלנו