
דיגיטוק – פרק 5 – ספיישל!! איך לייצר תוכן לכל הפלטפורמות?
היי אנחנו – Digitalk | דיגיטוק , הפודקאסט שמסקר את כל מה שחם בעולם השיווק והדיגיטל. פרק ספיישל מיוחד! בפרק הזה נדבר על איך מייצרים
עסקים שמתמחים בשוק ה-B2B חייבים להיות חלק מהפלטפורמה העסקית הגדולה בעולם
לינקדאין היא הרשת המקצועית הגדולה בעולם בעולם. יותר מ-400 מיליון אנשים משתמשים בו כדי לחפש עבודה, להתקבל לעבודה, לנהל את הקריירה שלהם במקרה שלנו גם למצוא לקוחות מתאימים בעיקר בשוק שירות עסקים לעסקים (B2B).
הרשת החברתית לינקדאין מסייע לאנשי עסקים להתחבר, ליצור אינטראקציה ולהחליף מידע.
בדומה לפייסבוק לינקדאין לעסקים הוא חשבון אישי המותאם לצרכים של עסק, חברה או ארגון. זה מאפשר לך לפרסם עדכונים על החדשות וההישגים של החברה שלך כדי למשוך עובדים או לקוחות פוטנציאליים. לרוב גם משתמשים בפלטפורמה כדי להציג את השירותים שלך, כמו גם הזדמנויות לשיתוף פעולה עם חברות אחרות. השירות נוצר בשנת 2003 וכיום יש לו למעלה מ-600 מיליון חברים בלמעלה מ-200 מדינות.
בישראל יש למעלה מ-1.9 מליון חשבונות לינקדאין כאשר רק 1.5 מליון הם חשבונות פעילים וכ-82% מהם הם חשבונות פרטיים (לעומת 66% ממוצע בעולם). חברי לינקדאין בישראל נוטים יותר מהממוצע העולמי להיות גברים (60% לעומת 47% נשים) לעומת 55% בעולם.
האמת, כולם!
כל אנשי המפתח של עולם ההייטק , התעשיה, הנדל"ן, הטכנולוגיה, עולמות הייצור וכו' ..
תוכלו להגיע לכל אחד מתוך חברה מסוימת החל מהמנכ"ל ועד לאנשי הפיתוח, השיווק , HR …
ככה בהתאם למוצר ולשירות שלכם תוכלו להגיע רק לאנשים הממוקדים.
לינקדאין הוא אתר רשת חברתית שנוצר כדי שאנשי מקצוע יוכלו להתחבר זה לזה. זהו כלי רב עוצמה עבור מחפשי עבודה ובעלי עסקים.
על מנת לייעל את פרופיל הלינקדאין שלך למטרות עסקיות, עליך להתמקד במידע על החברה שלך, במערך הכישורים שלך ובמילות המפתח שאתה רוצה שיימצאו בחיפושים.
אם אתה פועל ונותן שירות לעסקים המקום הזה הוא בדיוק בשבילך לעומת פלטפורמות אחרות שמערבות גם לקוחות קצה שלא בעלי עסקים.
אם אתם משווקים את העסק שלכם ומחפשים לקוחות בעולם הB2B אז לינקדאין הוא בדיוק המקום שאתם צריכים להיות בו.
שם תמצאו מנכלים, בעלי עסקים, מנהלי שיווק, מנהלי מוצר בהתאם להמון ללקוח הקצה שאתם מחפשים (בגלל זה בשלב הראשון חשוב מאוד לעשות אווטר שבו נדע לבנות בדיוק את הלקוח שאתם צריכים לעסק – הרי לא כל לקוח הוא לקוח)
הפרסום הממומן בלינקדאין מתאפשר ב-2 כיוונים, הראשון קידום ממומן.
בדיוק כמו שאר ניהול קמפיינים בפייסבוק ו\או ניהול קמפיינים בגוגל גם כאן ניתן לפרסם קמפיינים רחבים בתקציב יומי \ כולל, שאיתו נוכל להחליט מה אנחנו רוצים לעשות בהתאם לאסטרטגיה השיווקית של העסק.
אלה הקמפיינים שלינקדאין מאפשרים לנו :
– קמפיינים למודעות למותג
– קמפיינים ליצירת לידים
– קמפיינים לגיוס לקוחות
– מסעות מכירות
– קמפיינים לתנועה
האפשרות הנוספת היא לגייס לידים בעזרת בניית תהליכים אוטומטיים בלינקדאין.
מה שזה אומר שניתן לבנות תהליכים שיקרו אוטומטית גם שאתם לא עושים את העבודה.
לדוגמא : נכנסים לפרופילים של הלקוחות, שולחים הודעה, מבקשים התחברות, עושים פולו-אפ וכו’..
השיטה הזאת שפיתחנו משלבת קריאייטיב נכון עם מכירה ומוכיחה את עצמה בשנה וחצי האחרונות כמקור הלידים הנאמן והיציב ביותר בלינקדאין.
הצעד הראשון בתהליך הוא בניית אווטר – מי הלקוח שלכם? בן כמה? איזה גודל החברה שלו? מאיפה הוא?
אלה חלק מהשאלות שנשאל.
הצעד השני להבין מה הבידול שלכם בשוק – יש הרבה עסקים שנכנסים לזירה ומציעים את עצמם, אנחנו רוצים לבלוט
הצעד השלישי נבנה את התהליך מול הלקוח – אנחנו נתחיל לבנות את התהליך והאוטומטי מול הלקוחות קצה שלנו.
הצעד האחרון זה לגרום לדברים לצאת לפעולה, כאן נרגיש את התהליך, את השיחות והתגובות של הלקוחות שלנו.
כמובן כחלק מהתהליך צריכים כל הזמן להיות עם האצבע על הדופק ולבדוק את המיקוד של הלידים.
אם העסק שלכם נותן שירות ו\או מוצר לעסקים ותעשיות B2B, צרו קשר ונשמח לסייע בכל שאלה
היי אנחנו – Digitalk | דיגיטוק , הפודקאסט שמסקר את כל מה שחם בעולם השיווק והדיגיטל. פרק ספיישל מיוחד! בפרק הזה נדבר על איך מייצרים
Digitalk | דיגיטוק , הפודקאסט שמסקר את כל מה שחם בעולם השיווק. בפרק הזה נדבר על מה זה משפכי שיווק? ואיך בונים משפך שיווקי חזק
איציק קרייף, אומן בנשמה שחיפש איך למנף את העסק ולקחת אותו קדימה למד והבין איך הוא יכול בעזרת שיווק דיגיטלי ממומן להביא תוצאות מהירות ולשלש
איך לעלות את אחוז הסגירות והרצינות של הלקוחות בשיטת שיווק אחת פשוטה. הבעיה זה לא כמות הלידים (ברוב הפעמים) הבעיה הגדולה זה הטמפרטורה של הלקוח
אם התשובה שלכם היא כן! אז תשאירו לנו פרטים ואנחנו נשמח לדבר ולהניע את הגלגל עבורכם.