עמוד ראשון בגוגל
עמוד ראשון בגוגל בעידן הדיגיטלי של היום, שבו רוב הצרכנים פונים לאינטרנט כדי למצוא מוצרים ושירותים, חיוני לעסקים להיות בעלי נוכחות מקוונת
עסקים שמתמחים בשוק ה-B2B חייבים להיות חלק מהפלטפורמה העסקית הגדולה בעולם
לינקדאין היא הרשת המקצועית הגדולה בעולם בעולם. יותר מ-400 מיליון אנשים משתמשים בו כדי לחפש עבודה, להתקבל לעבודה, לנהל את הקריירה שלהם במקרה שלנו גם למצוא לקוחות מתאימים בעיקר בשוק שירות עסקים לעסקים (B2B).
הרשת החברתית לינקדאין מסייע לאנשי עסקים להתחבר, ליצור אינטראקציה ולהחליף מידע.
בדומה לפייסבוק לינקדאין לעסקים הוא חשבון אישי המותאם לצרכים של עסק, חברה או ארגון. זה מאפשר לך לפרסם עדכונים על החדשות וההישגים של החברה שלך כדי למשוך עובדים או לקוחות פוטנציאליים. לרוב גם משתמשים בפלטפורמה כדי להציג את השירותים שלך, כמו גם הזדמנויות לשיתוף פעולה עם חברות אחרות. השירות נוצר בשנת 2003 וכיום יש לו למעלה מ-600 מיליון חברים בלמעלה מ-200 מדינות.
בישראל יש למעלה מ-1.9 מליון חשבונות לינקדאין כאשר רק 1.5 מליון הם חשבונות פעילים וכ-82% מהם הם חשבונות פרטיים (לעומת 66% ממוצע בעולם). חברי לינקדאין בישראל נוטים יותר מהממוצע העולמי להיות גברים (60% לעומת 47% נשים) לעומת 55% בעולם.
האמת, כולם!
כל אנשי המפתח של עולם ההייטק , התעשיה, הנדל"ן, הטכנולוגיה, עולמות הייצור וכו' ..
תוכלו להגיע לכל אחד מתוך חברה מסוימת החל מהמנכ"ל ועד לאנשי הפיתוח, השיווק , HR …
ככה בהתאם למוצר ולשירות שלכם תוכלו להגיע רק לאנשים הממוקדים.
לינקדאין הוא אתר רשת חברתית שנוצר כדי שאנשי מקצוע יוכלו להתחבר זה לזה. זהו כלי רב עוצמה עבור מחפשי עבודה ובעלי עסקים.
על מנת לייעל את פרופיל הלינקדאין שלך למטרות עסקיות, עליך להתמקד במידע על החברה שלך, במערך הכישורים שלך ובמילות המפתח שאתה רוצה שיימצאו בחיפושים.
אם אתה פועל ונותן שירות לעסקים המקום הזה הוא בדיוק בשבילך לעומת פלטפורמות אחרות שמערבות גם לקוחות קצה שלא בעלי עסקים.
לינקדאין היא כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים לייעל את הנוכחות המקוונת שלהם ולייצר יותר לידים.
כדי למקסם את ההחזר על ההשקעה מזמנכם בפלטפורמה, חיוני לבצע אופטימיזציה של הלינקדאין העסקי והלינקדאין הפרטי שלכם שלכם. קודם כל ודאו שתמונת הפרופיל שלכם תהיה מקצועית ואיכותית. השתמש בכותרת ברורה ותמציתית כדי לתאר את תפקידך ואת מה שאתה מציע, וצור סיכום מרתק המדגיש את הצע ת הערך הייחודית שלך. בנוסף, הקפד לרשום את הניסיון, ההשכלה והכישורים שלך בפירוט, ולכלול אלמנטים מולטימדיה כגון סרטונים או מצגות כדי להציג את עבודתך. בנוסף לאופטימיזציה של הפרופיל שלך, אתה יכול למנף את פלטפורמת הפרסום של LinkedIn כדי לשתף תוכן של מנהיגות מחשבתית ולהפגין את המומחיות שלך בתחום שלך. על ידי כתיבת מאמרים ומאמרים בעלי תובנות, אתה יכול למצב את עצמך כסמכות בעלת ידע ולהתחבר ללקוחות או שותפים פוטנציאליים. יתרה מכך, על ידי שיתוף עקבי של תוכן בעל ערך, אתה יכול לבנות עוקבים בפלטפורמה ולהגדיל את הנראות של הפרופיל שלך. כדי להגביר עוד יותר את מאמצי יצירת ההפניות שלך, צור קשר עם משתמשים אחרים בפלטפורמה על ידי הערות על הפוסטים שלהם ושיתוף התוכן שלהם. זה לא רק יעזור לך לבנות מערכות יחסים עם עמיתים ולקוחות פוטנציאליים, אלא זה גם יכול להגדיל את הנראות שלך לקהל רחב יותר. בנוסף, הצטרף לקבוצות רלוונטיות כדי להתחבר לאנשי מקצוע בעלי דעות דומות ולהשתתף בדיונים על חדשות ומגמות בתעשייה. על ידי ביצוע טיפים אלה וביצוע אופטימיזציה של הפרופיל שלך בלינקדאין, תוכל להגדיל את הסיכוי שלך ליצור לידים נוספים ולהרחיב את העסק שלך. זכור, המפתח הוא לספק ערך לקהל שלך ולבנות מערכות יחסים משמעותיות עם לקוחות פוטנציאליים. עם קצת מאמץ ומסירות, אתה יכול להשתמש בלינקדאין כדי להשיג את המטרות העסקיות שלך ולבסס את עצמך כמוביל בתחומך.
אם אתם משווקים את העסק שלכם ומחפשים לקוחות בעולם הB2B אז לינקדאין הוא בדיוק המקום שאתם צריכים להיות בו.
שם תמצאו מנכלים, בעלי עסקים, מנהלי שיווק, מנהלי מוצר בהתאם להמון ללקוח הקצה שאתם מחפשים (בגלל זה בשלב הראשון חשוב מאוד לעשות אווטר שבו נדע לבנות בדיוק את הלקוח שאתם צריכים לעסק – הרי לא כל לקוח הוא לקוח)
הפרסום הממומן בלינקדאין מתאפשר ב-2 כיוונים, הראשון קידום ממומן.
בדיוק כמו שאר ניהול קמפיינים בפייסבוק ו\או ניהול קמפיינים בגוגל גם כאן ניתן לפרסם קמפיינים רחבים בתקציב יומי \ כולל, שאיתו נוכל להחליט מה אנחנו רוצים לעשות בהתאם לאסטרטגיה השיווקית של העסק.
אלה הקמפיינים שלינקדאין מאפשרים לנו :
האפשרות הנוספת היא לגייס לידים בעזרת בניית תהליכים אוטומטיים בלינקדאין.
מה שזה אומר שניתן לבנות תהליכים שיקרו אוטומטית גם שאתם לא עושים את העבודה.
לדוגמא : נכנסים לפרופילים של הלקוחות, שולחים הודעה, מבקשים התחברות, עושים פולו-אפ וכו’..
השיטה הזאת שפיתחנו משלבת קריאייטיב נכון עם מכירה ומוכיחה את עצמה בשנה וחצי האחרונות כמקור הלידים הנאמן והיציב ביותר בלינקדאין.
הצעד הראשון בתהליך הוא בניית אווטר – מי הלקוח שלכם? בן כמה? איזה גודל החברה שלו? מאיפה הוא?
אלה חלק מהשאלות שנשאל.
הצעד השני להבין מה הבידול שלכם בשוק – יש הרבה עסקים שנכנסים לזירה ומציעים את עצמם, אנחנו רוצים לבלוט
הצעד השלישי נבנה את התהליך מול הלקוח – אנחנו נתחיל לבנות את התהליך והאוטומטי מול הלקוחות קצה שלנו.
הצעד האחרון זה לגרום לדברים לצאת לפעולה, כאן נרגיש את התהליך, את השיחות והתגובות של הלקוחות שלנו.
כמובן כחלק מהתהליך צריכים כל הזמן להיות עם האצבע על הדופק ולבדוק את המיקוד של הלידים.
אם העסק שלכם נותן שירות ו\או מוצר לעסקים ותעשיות B2B, צרו קשר ונשמח לסייע בכל שאלה
עמוד ראשון בגוגל בעידן הדיגיטלי של היום, שבו רוב הצרכנים פונים לאינטרנט כדי למצוא מוצרים ושירותים, חיוני לעסקים להיות בעלי נוכחות מקוונת
קידום אתרים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתייחסת לתהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט על מנת לשפר את הנראות והדירוג שלו בדפי תוצאות
מהן סוכנויות דיגיטל, למה אתה זקוק להן ואיך הן יכולות לגרום לעסק שלך להרוויח? כאשר אתה מנהל עסק, השיווק הדיגיטלי הוא הכלי
אתר אינטרנט הפך לכלי חיוני לכל עסק. בניית אתר אינטרנט מסייעת לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, להציג את המוצרים והשירותים שהם מציעים
בעידן הדיגיטלי, שיווק הפך לגורם מרכזי בהצלחת כל עסק. עם התפשטות הרשתות החברתיות והאפליקציות, ישנן אפשרויות רבות לקדם את העסק שלך ולהגיע
יש לנו הצעה
שאתם חייבים לשמוע
נשמח להכיר – השאירו פרטים :