כל בעל עסק יודע שכיום חובה להיות נוכח ברשתות החברתיות. יש הרבה פלטפורמות לבחירה, אבל אינסטגרם היא הפופולרית מכולן.
אופן השימוש באינסטגרם לעסקים שונה מאוד בהתאם לסוג התעשייה אליה משתייך העסק. לדוגמה, אם אתה מנהל חנות מקוונת, המטרה העיקרית שלך תהיה לפרסם את המוצרים שלך ולהציג אותם באור הטוב ביותר. מצד שני, אם יש לך מסעדה או בר, אולי תרצה להתמקד בפרסום תמונות של האוכל או המשקאות הטעימים שלך במקום.
יש כמה הצעות כלליות שעובדות עבור כל סוג של עסק: צור תוכן שמעביר את מה שהמוצר או השירות שלך מציעים; השתמש בהאשטאג כדי לזהות איזה סוג תוכן אתה מפרסם לשתף איתם תמונות מאחורי הקלעים.
ישנן דרכים רבות לבעל עסק לנהל עמוד אינסטגרם, אך הדבר החשוב ביותר שעסקים צריכים להיות מודעים אליו הוא הזמן שהם צריכים להשקיע בחשבון. אם לא תקדישו מספיק זמן, העוקבים ישתעממו מהעמוד שלכם ויפסיקו לעקוב אחריכם.
חשוב גם שהתוכן שאתם מפרסמים באינסטגרם שלכם יהיה תוכן איכותי. המשמעות היא הפקת תמונות, סרטונים וטקסט באיכות גבוהה בדף שלך כך שאנשים ירצו לעקוב אחר החשבון שלך באינסטגרם.
מדוע ניהול עמוד אינסטגרם והשיווק של העמוד הוא קריטי?
אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, עם יותר מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים.
הפלטפורמה היא גם אחת מרשתות המדיה החברתית הצומחות ביותר. מותגים נוספים משתמשים בו כדי לשווק את המוצרים שלהם, למשוך לקוחות ולקבל מהם משוב.
שיווק באינסטגרם הפך חשוב יותר מכיוון שמסעות הפרסום של אינסטגרם חזקים מאי פעם. עם hashtags שיכולים לקשר משתמשים לפוסטים או חשבונות ספציפיים, הממשק הידידותי למשתמש ושיעורי המעורבות הגבוהים שלו, הוא מציע למשווקים דרך חדשה להביא צרכנים ולקוחות פוטנציאליים.
איך להגדיל את הקהל שלך בדרך הנכונה?
כולנו יודעים שמדיה חברתית היא פלטפורמה ענקית לכל עסק, חברה או אדם להשמיע את קולם. אבל כדי שזה יקרה, צריך קהל. השאלה היא איך משיגים אחד כזה?
זה חיוני שנבין את היסודות של הפסיכולוגיה של אנשים בכל הנוגע למדיה החברתית ולאינטראקציות שלהם איתה. ברגע שנבין את היסודות הללו, נוכל להבין מה מניע אותם ומה משפיע עליהם כשהם משתמשים במדיה החברתית.
כאשר מנסים להגדיל את מספר העוקבים ברשתות החברתיות, חשוב לא לקנות עוקבים מזויפים מכיוון שברוב המקרים הם בוטים שלא מקיימים אינטראקציה עם שום דבר מלבד קניית עוקבים נוספים בעצמם, מה שאומר שהמאמצים שלך הולכים לשווא.