ניהול קמפיינים באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית דומיננטית עם למעלה מ -800 מיליון משתמשים חודשיים
ו -300 מיליון משתמשים פעילים מדי יום.

הקמפיינים באינסטגרם הפכו לכלי שיווקי רב עוצמה עבור עסקים ומותגים
המעוניינים למקד לאלפי דור ולקהל דור Z.

קמפיינים באינסטגרם אריקס דיגיטל

אינסטגרם כפלטפורמת שיווק

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית ששימשה לפרסום מוצרים ושירותים. היא מתאימה לפרסום אם קהל היעד של החברה הוא צעירים או בני דור המילניום מכיוון שמשתמשי אינסטגרם בדרך כלל צעירים יותר מאלו בפייסבוק או בטוויטר.

היתרון הגדול ביותר בשימוש בפלטפורמת הפרסום של אינסטגרם הוא קהל היעד שלה. משתמשי אינסטגרם בדרך כלל צעירים יותר מאלו בפייסבוק או בטוויטר, מה שאומר שיש להם הכנסה פנויה גבוהה יותר וסביר יותר שיקנו מותגים שהם רואים מפרסמים באינסטגרם. בנוסף, היא יכולה לשמש הרחבה של מאמצי השיווק הנוכחיים של החברה מכיוון שהיא מאפשרת להם להגיע לקהלים חדשים שאולי לא ראו את מסעות השיווק שלהם קודם לכן.

בעת שימוש באינסטגרם לפרסום מוצרים ושירותים, חברות צריכות לנצל את התכונות שלה כגון קמפיינים בסטורי, פיד, IGTV ולמקסם את התהליכים עד הסוף.

אריקס פרו - הכלים שהופכים את הקמפיינים למנצחים

אינסטגרם לעסקים
ניהול דוחות
זאפייר
פייסבוק מודעות
ניהול משימות אריקס דיגיטל
פוטושופ
קמפיין וואטסאפ אריקס דיגיטל
ניהול שיחות מסקיו אריקס דיגיטל

עוד מעניין באריקס דיגיטל :

פייסבוק משנה את השם אריקס דיגיטל

פייסבוק משנה את השם?!

מארק צוקרברג החליט שמשנים את ה"שם הלא מוכר" הזה פייסבוק וב-28 באוקטובר בועידת 'קונקט' השנתית של פייסבוק הוא יודיע על השינוי.מה שעומד

קרא עוד »