ניהול קמפיינים באינסטגרם
אינסטגרם כפלטפורמת שיווק
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית ששימשה לפרסום מוצרים ושירותים. היא מתאימה לפרסום אם קהל היעד של החברה הוא צעירים או בני דור המילניום מכיוון שמשתמשי אינסטגרם בדרך כלל צעירים יותר מאלו בפייסבוק או בטוויטר.
היתרון הגדול ביותר בשימוש בפלטפורמת הפרסום של אינסטגרם הוא קהל היעד שלה. משתמשי אינסטגרם בדרך כלל צעירים יותר מאלו בפייסבוק או בטוויטר, מה שאומר שיש להם הכנסה פנויה גבוהה יותר וסביר יותר שיקנו מותגים שהם רואים מפרסמים באינסטגרם. בנוסף, היא יכולה לשמש הרחבה של מאמצי השיווק הנוכחיים של החברה מכיוון שהיא מאפשרת להם להגיע לקהלים חדשים שאולי לא ראו את מסעות השיווק שלהם קודם לכן.
בעת שימוש באינסטגרם לפרסום מוצרים ושירותים, חברות צריכות לנצל את התכונות שלה כגון קמפיינים בסטורי, פיד, IGTV ולמקסם את התהליכים עד הסוף.
אריקס פרו - הכלים שהופכים את הקמפיינים למנצחים
עוד מעניין באריקס דיגיטל :
עמוד ראשון בגוגל
עמוד ראשון בגוגל בעידן הדיגיטלי של היום, שבו רוב הצרכנים פונים לאינטרנט כדי למצוא מוצרים ושירותים, חיוני לעסקים להיות בעלי נוכחות מקוונת
קידום אתרים
קידום אתרים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתייחסת לתהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט על מנת לשפר את הנראות והדירוג שלו בדפי תוצאות
סוכנויות דיגיטל
מהן סוכנויות דיגיטל, למה אתה זקוק להן ואיך הן יכולות לגרום לעסק שלך להרוויח? כאשר אתה מנהל עסק, השיווק הדיגיטלי הוא הכלי
בניית אתר אינטרנט לעסקים
אתר אינטרנט הפך לכלי חיוני לכל עסק. בניית אתר אינטרנט מסייעת לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, להציג את המוצרים והשירותים שהם מציעים
5 טיפים שכל עסק חייב לעשות בשיווק בטיקטוק
בעידן הדיגיטלי, שיווק הפך לגורם מרכזי בהצלחת כל עסק. עם התפשטות הרשתות החברתיות והאפליקציות, ישנן אפשרויות רבות לקדם את העסק שלך ולהגיע