קידום אורגני בגוגל לעומת קידום ממומן

אורגני VS ממומן – מה ההבדל?

קידום אורגני SEO – אנשים שמוצאים את האתר שלך בין דפי מנועי החיפוש הקיימים (כמו גוגל)

קידום ממומן PPC – תנועה ממומנת מגיעה כאשר מבקר באתר לוחץ על פרסומת שבעל האתר שילם על מנת להופיע בתוצאות החיפוש

בכל פעם שרושמים שאילתת חיפוש בגוגל, רשימת האתרים המופיעה אחרי המודעות מכונה "תוצאות אורגניות" . תוצאות אלו מופיעות על בסיס האלגוריתם של גוגל שמנסה להציג לנו את התוצאות האיכותיות ביותר והרלוונטיות ביותר לשאלה או השאילתה שהקלדנו.

קידום אורגני בגוגל SEO:

טראפיק אורגני מסווג כמקור תנועה איכותי וטוב מכמה סיבות:

  • גוגל מכווינה את כמות הטראפיק הגדולה ביותר, טראפיק = ביקורים באתר = לקוחות פוטנציאלים = רכישה
  • גוגל מאוד (מאוד! ) קפדנית לגבי המיקומים שלה ובמיוחד בעמוד הראשון (חמשת האתרים הראשונים)
  • אמנם לעלות בדירוגים זה אתגר ולוקח זמן, אבל מהרגע שתגיעו לשם תבינו שההשקעה משתלת ותוכלו לקצור את הפירות
  • תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל מקבלות 92% מהטראפיק שלהם משם!
  • 33% מהטראפיק בגוגל הולכים לדף הראשון בתוצאות החיפוש האורגנים

החסרונות העיקריים בקידום אורגני (SEO) הוא שלוקח הרבה זמן להתקדם לתוצאות הראשונות ולדף הראשון.

בעידן שלנו בשנת 2019 לכל עסק יש אתר אינטרנט וגוגל צריכה להבין מי מבינהם הכי איכותי/ רלוונטי עבור המחפשים שלה. שיטות קידום שמקדמים עשו בעבר כמו ריבוי מילות מפתח בדרכים לא קשורות באתר שלהם כבר לא עובדות וגוגל מענישה את האתרים שמשתמשים בשיטות אלה.

להשקיע בהגדלת תנועה אורגנית לאתר ולהרוויח את המיקומים הראשונים לוקח זמן, התמדה ויותר מאמץ מבעבר, אך עם זאת זה שווה את זה.

קידום ממומן בגוגל PPC:

אלו התוצאות הראשונות שאנחנו רואים בגוגל (כן, מעל אלה ש"הרוויחו את המקום ביושר" ) ועל מיקומים אלה המפרסמים משלמים 

עבור כל קליק, מכאן המונח PPC – Pay Per Click


למרות סימן המודעה בירוק הרבה מהגולשים אינם מודעים שאלו פרסומות. אנו כמפרסמים יכולים לבחור איך להציג את המודעות על מנת שיהיו רלוונטים כמה שיותר ללקוחות שאליהם אנו מכוונים אותם, בנוסף גוגל מאפשרת לנו להוסיף תוספים שמניעים לפעולה כמו תוסף התקשרות שמאפשר לגולש

 להתקשר למפרסם הישר מהמודעה, תוספי מיקום, תוספי מחירים ומבצעים ועוד.

לכן, בשנים האחרונות קידום ממומן הפך להיות מאוד פופולרי, וגם מהסיבה שקידום אורגני הפך להיות תחרותי מאוד.

במקום לחכות בסבלנות שהאתר שלך יגיע לעמוד הראשון, עם קמפיין בGoogle Ads  אפשר להופיע במיידיות בעמוד הראשון ואפילו במקום הראשון!

כשיוצרים את הקמפיין הראשון עלינו להיות טקטים ומכווני מטרה, עם קמפיין שמוגדר נכון נוכל לקבל הרבה טראפיק איכותי לעמודי הנחיתה שלנו וכמובן הרבה יותר מהר מקידום אורגני.

חשוב לציין שהמודעות של גוגל אינם מוגבלים רק לרשת החיפוש, המודעות של גוגל זמינות גם בענקית הסרטונים YouTube ובאלפי שותפי השיווק של גוגל שבהם ניתן להציג באנרים וזה עדיין קצה המזלג

.

בקיצור אז אורגני או ממומן?!

מצורת מבט ריאליסטית, קידום אורגני הוא אמנם כלי מנצח וברגע שמגיעים לפסגה מקבלים טראפיק מעולה, אבל ייקח בין 3 ל6 חודשים מינימום עד שתוכלו לראות תוצאות ברשת החיפוש ולפעמים פשוט אין לנו את הזמן לחכות כ"כ הרבה.

קידום ממומן עוזר לנו לקבל טראפיק לאתר היום ועם כל הכלים שגוגל מניחה לפנינו זוהי אופציה מעולה לטווח הקצר והארוך!

האסטרטגיה הטובה ביותר היא לשלב את שתי האופציות, בזמן שעובדים עם קמפיין ממומן להבין אילו מונחים מביאים לנו את ההמרות הטובות ביותר ותוך כדי עבודה לחזק את הseo  באותן מילות מפתח.

Tags: No tags
0

Add a Comment

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *