קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל

דרך אורגנית לקדם את האתר או העסק שלך היא למשוך את תשומת הלב של גוגל. זה נעשה על ידי לוודא שהאתר שלך מותאם לגוגל, ואתה מבצע אופטימיזציה עבור הקהל שלך.

אתה יכול לעשות זאת על ידי יצירת אסטרטגיית שיווק תוכן טובה, וודא שיש לך אסטרטגיית מילות מפתח, וודא שאתה כולל מדיה חברתית בתמהיל השיווק שלך כדי להעביר את הבשורה.

נתחיל מההתחלה, למה צריך קידום אורגני בגוגל ?

מנועי חיפוש הם לא רק דרך טובה למצוא מידע, הם הדרך העיקרית למצוא מידע. אם האתר שלך לא נמצא בעמוד הראשון של דפי תוצאות מנועי החיפוש, תאבד לקוחות.

ההקדמה צריכה להיות קצרה ואינפורמטיבית, ולתת לקוראים סקירה מהירה של מה שיידונו בסעיף.

 

איך עושים התאמה נכונה לקידום אורגני בגוגל?

אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש היא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט כך שהוא ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות.

קידום אתרים אורגני הוא חלק חשוב באסטרטגיית השיווק של כל חברה מכיוון שהוא נותן לה אמינות מול קהל היעד שלה. עם דירוגים גבוהים אלה, החברה תוכל למשוך לקוחות פוטנציאליים נוספים ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם.

קידום אתרים אורגני יכול להתבצע באופן ידני או אוטומטי באמצעות שימוש בכלים. ישנן טקטיקות שונות שניתן להשתמש בהן כדי לייעל אתר להצלחה בדירוג אורגני במנועי חיפוש, אך לא כולן מתאימות לכל חברה.

כלי קידום אתרים: לכלי קידום אתרים יש לרוב מספר תכונות שיעזרו בקידום אתרים אורגני כולל מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של תוכן ובדיקת מהירות עמוד. תכונות שונות אלו יעזרו לזהות אילו היבטים של האתר צריכים לעבור אופטימיזציה לשיפור הביצועים

 

כיצד אוכל לדעת אם האתר שלי יהיה כשיר לקידום אורגני בגוגל?

קידום אתרים אורגני הוא תהליך של קידום האתר שלך בעזרת קישורים טבעיים מאתרים אחרים. זו גישה לטווח ארוך יותר ויש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שמתחילים. אין קיצורי דרך להצלחה בקידום אתרים, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך.

מצד שני, גוגל אדוורדס היא תוכנית פרסום שמספקת קישורים ממומנים דרך תוצאות החיפוש בתשלום של מנוע חיפוש. התוכנית עוזרת למפרסמים להגיע ללקוחות פוטנציאליים על סמך מילות המפתח והצעות המחיר שלהם עבור שטח המודעה שהם רוצים לרכוש על בסיס לכל קליק או באמצעות עלות להופעה.

הגורם החשוב ביותר הוא האם תוכן האתר שלך עונה על כל הדרישות הטכניות לקידום אורגני על ידי אלגוריתם גוגל – אלה כוללות ידידותיות לנייד, מטא תגים, מהירות אתר, קישור, היררכיה נכונה של האתר ועוד …

 

האם אוכל לעקוב אחר התקדמות הדירוג האורגני של האתר שלי בגוגל?

כמובן, יש המון כלים שדרכם תוכלו להבין מה קורה באתר שלכם, אחת עיקרית (וחינמית!) היא "Search Analytics" המאפשר לעקוב אחר התקדמות הדירוג האורגני של האתר שלך בגוגל.

תכונה חדשה זו זמינה ב-Google Search Console, והיא תספק לך תובנות נוספות לגבי ביצועי האתר שלך באינטרנט.

כדי שזה יעבוד יש לאשר את האתר שלכם (הנכס) במערכת של Google Search Console.

 

ישנם שלושה סעיפים עיקריים שנרצה לראות :

– מילות מפתח: חלק זה מציג את כל שאילתות החיפוש שהפעילו תנועה לאתר שלך. תוכל לגלות אילו מילות מפתח מובילות תנועה לאתר שלך, כולל אחוז התנועה, מספר ההופעות והמיקום הממוצע עבור כל מילת מפתח.

– דומיינים מפנים: חלק זה מציג את כל הדומיינים המפנים שיצרו תנועה לאתר שלך. אתה יכול לגלות אילו אתרים מקשרים אליך (ובאיזו תדירות), וכן כמה תנועת הפניות הם מייצרים בכל חודש.

– חיפוש אורגני: כמה חיפשו ומילות המפתח שאתם מדורגים בה הוצגו ללקוחות

 

מהם היתרונות והחסרונות של קידום אורגני בגוגל?

מצאנו מספר יתרונות ומספר חסרונות שאולי כדאי לכם לקחת בחשבון

יתרונות:

– דירוג ממוקד בגוגל יביא לקוחות רציניים שמעוניינים בשירות \ מוצר שלכם

– ערוץ שיווק מעולה שלא הרבה משקיעים בו

– עלות נמוכה של פרסום לטווח הרחוק בהשוואה לפרסומים ממומנים

חסרונות (הכל יחסי) :

– לוקח הרבה זמן לקבל תוצאות (כמו כל דבר אורגני)

– יש השקעה גדולה בכל הנוגע לקישורים ובניית מאמרים איכותיים

אריקס פרו - הכלים שהופכים את הקמפיינים למנצחים

הקמת אתרים בוורדפרס אריקס דיגיטל
ניהול דוחות
זאפייר
פייסבוק מודעות
ניהול משימות אריקס דיגיטל
פוטושופ
קמפיין וואטסאפ אריקס דיגיטל
ניהול שיחות מסקיו אריקס דיגיטל

עוד מעניין באריקס דיגיטל :

פייסבוק משנה את השם אריקס דיגיטל

פייסבוק משנה את השם?!

מארק צוקרברג החליט שמשנים את ה"שם הלא מוכר" הזה פייסבוק וב-28 באוקטובר בועידת 'קונקט' השנתית של פייסבוק הוא יודיע על השינוי.מה שעומד

קרא עוד »