קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן

מהו קידום אתרים ממומן? ידוע גם כ SEM- Search Engine Marketing

בקידום ממומן אנו עובדים בשיטת PPC- Pay Per Click, ובדרך זו המפרסמים משתמשים ברשת החיפוש של גוגל לפרסם את המודעות שלהם כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח המתאימות לאתר שלהם/ נישה שלהם, בשיטה זו המפרסמים יכולים להופיע בראש דף החיפוש בלי להשקיע מאמץ בקידום אורגני.

איך עובד קידום ממומן?

המודל הבסיסי הוא שלם-עבור-קליק, כלומר, בכל פעם שמבקר לוחץ על מודעה המפרסם משלם עבור הלחיצה. כאשר בונים קמפיין בצורה נכונה, ממוקדת קהל ומילות מפתח התשלום על הקליק משתלם למפרסם.

לדוגמא, אם המפרסם שילם 10 ₪ על קליק, אבל הקליק הוביל לרכישה ב300 ₪ אז המפרסם יצא ברווח וכמובן שמשתלם לו לפרסם.

במצב האולטימטיבי, קידום ממומן מועיל לכולם:

מועיל למחפשים – עפ"י מחקר שבוצע גילינו שמחפשים מקליקים יותר על מודעות ממומנות יותר מכל שיטת פרסום דיגיטלית אחרת. כלומר, לאנשים לא מפריע שיפרסמו להם, כל עוד הפרסומות רלוונטיות אליהם ועונות על צרכיהם כאשר הם מחפשים משהו בגוגל. ובעידן של היום כשגוגל כ"כ נגיש לכולם מכל מקום ובכל זמן אנחנו מחפשים בגוגל בצורה מתמדת מוצרים ונותני שירות והתוצאות תמיד רלוונטיות עבורנו והמודעות בהתאם לכך.

מועיל למפרסמים –  למפרסמים בגוגל ישנם המון אפשרויות לבטא את עצמם במודעות שלהם ולהגיע ללב ולליבה של הקהל שלהם. אנו כמפרסמים יכולים למקד את המודעות שלנו תחת קבוצות מודעות שונות שיתאימו למילות מפתח מסוימות ולקהל שאליו אנחנו רוצים להגיע.

לדוגמא – בעל פיצריה בחיפה שמפרסם את המודעות שלו יכול למקד אך ורק לאנשים בחיפה או רק ברדיוס שבו הוא נותן שירות, הוא יכול לפרסם מבצעים והנחות ולהוסיף תוסף חיוג שיאפשר ללקוח להתקשר אליו הישר מהמודעה.

אבל עדיין... איך זה עובד?!

בכל פעם שנכנסת שאילתת חיפוש בגוגל, גוגל בוחרת את המודעות הרלוונטיות ביותר עבור אותה שאילתת חיפוש ומציגה את המודעות עפ"י פקטורים מסויימים, ובראשה ציון המודעה

את ציון המודעה (Ad Rank) , מרכיבים כמה פקטורים כמו למשל CPC bid– Cost Per Click (ההצעה הגבוהה ביותר שמפרסמים מוכנים לשלם) וציון האיכות של מילת המפתח (Quality Score)

ציון האיכות (Quality Score) מורכב מרלוונטיות המודעה, איכות חווית דף הנחיתה ושיעור הקליקים המשוער עבור אותה מילת מפתח.  בפועל ציון האיכות משפיע על כמה המפרסם ישלם בפועל על מילת המפתח, ככל שציון האיכות גבוה יותר, ישלם המפרסם פחות.

האם קידום ממומן מתאים לי?

אז כמו שרשמתי מקודם, קידום ממומן יכול להועיל לכולם, הוא יוצר הזדמנויות ייחודיות כמו להגדיל את בסיס הלקוחות שלך – אנשים שמחפשים מוצר או שירותים כמו שלך יכולים להגיע אלייך בקלות ויוכלו לראות את ההצעות שלך עבורם בהתאם לחיפוש שלהם.

קידום ב  PPC מתאים כמעט לכל סוג עסק (אם לא לכל סוג) בין אם יש לך חנות מקומית, חנות אינטרנטית, נותן שירות וכו'.

Tags: No tags
0

Add a Comment

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *