שיווק בטיקטוק - טיקטוק לעסקים
אם אתם עדיין לא עושים שיווק בטיקטוק
אתם מחמיצים קהל לקוחות ענקי (וגם זול בעלות)
שיווק בטיקטוק לעסקים - כל מה שרציתם לדעת
טיקטוק (TikTok) היא פלטפורמת מדיה חברתית שנוצרה על ידי ByteDance, חברה סינית. טיקטוק גדלה כעת להיות אפליקציית הווידאו הפופולרית ביותר בעולם המשמשת עד 200 מיליון אנשים.
האפליקציה מאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים קצרים ולשתף אותם עם חברים. זה גם מציג בפניהם את היכולת להטמיע צורות אחרות של מדיה כמו מוזיקה וטקסט. משתמשים יכולים גם להגיב על סרטונים ו"להחליק" עליהם כדי לשלוח הודעות, לשתף אותם עם חברים או להירשם לחשבון של אותו משתמש ולקבל גישה לפוסטים שלהם.
עסקים רבים כיום מנצלים את טיקטוק לפרסום לעסק מכיוון שהוא מספק הזדמנות לחברות אלו להגיע לקהל היעד שלהן באופן אישי יותר ממה שפלטפורמת מדיה חברתית אחרת יכולה לספק.
מה זה טיקטוק ולמי זה מיועד?
Tiktok היא אפליקציה אשר תוכננה ליצירת תוכן במדיה חברתית. זה מאפשר למשתמשים שלה לשתף סרטונים קצרים עם החברים והעוקבים שלהם. עם Tiktok אפשר ליצור קטעי וידיאו של עצמם, לסנכרן ליפ לשירים האהובים עליהם או להגיב לאירועים שקורים סביבם.
אם הכרנו וחשבנו שהפלטפורמה מדברת רק לקהל הצעיר אנחנו מגלים שמידי שנה מצטרפים לפלטפורמה גם הקהלים הבוגרים יותר (25+)
אם נסתכל על שנת 2021 האפליקציה זו מיועדת בעיקר לצעירים אבל כבר לא רק!
כיצד להשתמש בשיווק בטיקטוק למיתוג נכון לעסק
Tiktok היא אפליקציית מדיה חברתית ויזואלית
המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים בצורה מהנה ומרתקת. זהו כלי מצוין עבור עסקים ומותגים בדרכים הבאות:
– יוצר וידאו ויראלי: TikTok יכול לעזור לך להפוך את הסרטונים שלך לוויראליים.
– שיווק משפיעים: אתה יכול להשתמש במשפיעני TikTok כדי לשווק את העסק או המוצר שלך.
– מיתוג: אתה יכול להשתמש בטיקטוק לעסקים למטרות מיתוג על ידי שיתוף התוכן הממותג שלך. זה ישאיר אנשים מעורבים עם המותג שלך אם הם ייהנו גם מהאפליקציה.
כיצד חברות משתמשות בטיקטוק כדי ליצור מעורבות
טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם אחרים. טיקטוק, הידועה כאפליקציה של "שיתוף וידאו", שימשה את המותגים ככלי שיווקי להגברת המעורבות.
חברות מסוימות הצליחו להשתמש ב-טיקטוק לקידום העסק ומטרות שיווק, בעוד שאחרות התקשו להסתגל לפלטפורמה או להבין כיצד ניתן לנצל אותה עבור העסק שלהן. להלן שלושה עסקים שזכו להצלחה בפלטפורמה:
- רד בול
- טאקו בל
- בורגר קינג
רעיונות לשיווק טיקטוק לעסקים
כדי לעזור לך למצוא את דרכך בטיקטוק ולהתחיל ליצור מעורבות מסוימת, ריכזנו כמה טיפים אלה כיצד להשתמש בהם כדי לקחת את העסק שלכם קדימה בטיקטוק ולהביא לקוחות:
– הישאר רלוונטי על ידי שימוש בהאשטאגים בעת שיתוף תוכן באפליקציה
– העלה סרטונים עם מילות מפתח רלוונטיות בכותרת או בתיאור (למשל, "אופנתי") – השתמש במשפיענים שכבר יש להם עוקבים מבוססים ב-Tik
-המערכת מבוססת טרנדים, תמצאו את הטרנדים הנכונים
– מוזיקה נכונה זה שם המשחק – תמצאו את המוזיקה עם הטרנד המוביל ופשוט .. תחגגו עליו
– לא חייב לדעת לרקוד.. אפשר להעביר ערך ולתת את התוכן שלכם גם מבלי הריקודים או לבוש מינימלי 🙂
– צריך לזכור שאנחנו במערכת כדי לגרום לאנשים לקבל ‘חוויה’ וקצת בידור, חשוב לשמור על קלילות
– שיתופי פעולה – תמצאו סרטונים שמדברים על הנושא שלכם ותחוו חוות דעת על ידי סרטון תגובה
כיצד להשתמש בשיטת הדלי הדולף כדי לשווק את המותג שלך בטיקטוק לעסקים
טיקטוק היא אפליקציה פופולרית לנייד המאפשרת למשתמשים לפרסם סרטונים קצרים. יש לו מעורבות גבוהה מאוד והוא המקום המושלם לשווק את המותג שלך.
The Leak Bucket Method היא אסטרטגיה שיווקית שבה אתה יוצר תוכן ומפיץ אותו דרך פלטפורמות וערוצים שונים. מטרת האסטרטגיה הזו היא לחשוף את אותו תוכן לכמה שיותר אנשים, מה שיוביל בסופו של דבר ליותר לקוחות או להכנסות גבוהות יותר.
כאשר אתה משתמש בשיטה זו, חשוב לא רק לחשוב על הפלטפורמות והערוצים השונים, אלא גם כיצד ניתן להשתמש בהם בצורה יצירתית. לדוגמה, אם הסרטון שלך לא עובד טוב ב-TikTok בגלל אורכו, העלה במקום זאת גרסה ערוכה ליוטיוב או בפייסבוק.
איך לעשות סרטון טוב בטיקטוק עבור העסק שלכם
סרטון הוא אחת מצורות התוכן הפופולריות ביותר בימינו. יש לזה סיכוי גבוה יותר להפוך לוויראלי, וזו אסטרטגיית שיווק מצוינת לעסקים.
זה יכול להיות אתגר להבין מה עושה סרטון טוב בטיקטוק או שימוש בסאונד מתאים שיכול להביא לכם צפיות
תוכן בועט בוידיאו
וידיאו הוא דרך מצוינת למשוך את המשתמש לבצע פעולות. מחקרים מוכיחים שוידיאו מעלה את יחסי ההמרה.
אנחנו נגדיל לכם את יחסי ההמרה וניצור עבורכם תוכן דיגיטלי שלא ישאיר למשתמש ברירה אלא לרכוש אצלכם.
מערכת הפרסום הממומן של טיקטוק לעסקים
מערכת הפרסום של טיקטוק לעסקים יחסית חדשה ועדיין אין לה את כל האפשרויות שאנחנו רגילים כמפרסמים לקבל במערכות פרסום אחרות (כמו ניהול קמפיינים בפייסבוק) אבל המערכת דיי נוחה ומאפשרת לקבל את כל מה שאתם צריכים כדי לקדם, כגון :
- בחירת קהלים – גילאים, אזורים (מומלץ לעשות ארצי)
- תחומי עניין – במה הלקוחות הפוטנציאלים שלנו מתעניינים, ככה נגיע לקהל הממוקד
- בחירת קמפיין – המרות? לידים? צפיות? חשיפות? הכל אפשרי!
- צפייה בתוצאות וניהול הדברים
- דבר אחד יפה שלמערכות אחרות אין – אפשרות לראות תגובות ולהגיב במקום מבלי לשבור את הראש, ככה אתם יכולים לשוחח עם הגולשים והלקוחות.
חושבים לעבוד עם סוכנות דיגיטל?
נעים להכיר, אנחנו 'אריקס דיגיטל', סוכנות דיגיטל עם 7 שנות ניסיון בדגש על תוצאות, בניית אסטרטגיה, משפכי שיווק, אוטומציות וקמפיינים מניבים.
חושבים לקחת קדימה את השיווק ביחד עם חברת דיגיטל?
נשמח להכיר אתכם ואת העסק ולקדם את התהליכים עבורכם.
קבעו שיחה בזמן שנוח לכם :
במה שונה טיקטוק מפלטפורמות חברתיות אחרות?
טיקטוק התגלתה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בשנים האחרונות בשל הגישה הייחודית שלה ליצירת תוכן ושיתוף. בעוד שפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם מתמקדות בלייקים, עוקבים ותגובות, טיקטוק מתרכזת בחשיפת משתמשים למגוון רחב של תוכן. האלגוריתם של טיקטוק מתקדם מאוד ומקדם ויראליות, ומשתמשים נחשפים לתוכן של יוצרים לא רק ברשימת החברים שלהם אלא גם מכל העולם. טיקטוק הפך למרכז ליצירתיות וביצועים, שבו משתמשים יכולים להציג את כישרונותיהם ולקבל הכרה במהירות. מה שמייחד את טיקטוק מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית הוא האלגוריתם שלה, שנועד ליצור הזדמנות שווה לכל משתמש להכרה. בניגוד לפלטפורמות אחרות בהן משתמשים נרתעים מחוסר המעורבות והתשומת לב, טיקטוק מספקת סביבה שבה לכל אחד יש הזדמנות ליצור תוכן שיכול להפוך לוויראלי. טיקטוק עדיין בחיתוליו, והיא עדיין לא משכה מפרסמים רבים, מה שהופך אותה לפלטפורמה מצוינת עבור סטארטאפים ועסקים המחפשים דרכים למקסם את החשיפה שלהם בתקציב נמוך. טווח ההגעה האורגני של הפלטפורמה מציע הזדמנות לעסקים להגיע לקהל רחב במהירות, ללא צורך בהוצאות פרסום. לסיכום, טיקטוק אכן מספקת גישה ייחודית למדיה החברתית בכך שהיא מציעה במה ליצירתיות וביצועים להגיע לגבהים חדשים. האלגוריתם שלו מאפשר ליוצרי תוכן צעירים ושאפתנים להרחיב את טווח ההגעה שלהם ברחבי העולם תוך שהוא מציע לעסקים דרך משתלמת למקסם את החשיפה שלהם לקהל גלובלי חדש.
עוד מעניין באריקס דיגיטל :
עמוד ראשון בגוגל
עמוד ראשון בגוגל בעידן הדיגיטלי של היום, שבו רוב הצרכנים פונים לאינטרנט כדי למצוא מוצרים ושירותים, חיוני לעסקים להיות בעלי נוכחות מקוונת
קידום אתרים
קידום אתרים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתייחסת לתהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט על מנת לשפר את הנראות והדירוג שלו בדפי תוצאות
סוכנויות דיגיטל
מהן סוכנויות דיגיטל, למה אתה זקוק להן ואיך הן יכולות לגרום לעסק שלך להרוויח? כאשר אתה מנהל עסק, השיווק הדיגיטלי הוא הכלי
בניית אתר אינטרנט לעסקים
אתר אינטרנט הפך לכלי חיוני לכל עסק. בניית אתר אינטרנט מסייעת לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, להציג את המוצרים והשירותים שהם מציעים
5 טיפים שכל עסק חייב לעשות בשיווק בטיקטוק
בעידן הדיגיטלי, שיווק הפך לגורם מרכזי בהצלחת כל עסק. עם התפשטות הרשתות החברתיות והאפליקציות, ישנן אפשרויות רבות לקדם את העסק שלך ולהגיע