ניהול עמוד אינסטגרם

אריקס דיגיטל מטרה

כל בעל עסק יודע שכיום חובה להיות נוכח ברשתות החברתיות. יש הרבה פלטפורמות לבחירה, אבל אינסטגרם היא הפופולרית מכולן.

אופן השימוש באינסטגרם לעסקים שונה מאוד בהתאם לסוג התעשייה אליה משתייך העסק. לדוגמה, אם אתה מנהל חנות מקוונת, המטרה העיקרית שלך תהיה לפרסם את המוצרים שלך ולהציג אותם באור הטוב ביותר. מצד שני, אם יש לך מסעדה או בר, אולי תרצה להתמקד בפרסום תמונות של האוכל או המשקאות הטעימים שלך במקום.

יש כמה הצעות כלליות שעובדות עבור כל סוג של עסק: צור תוכן שמעביר את מה שהמוצר או השירות שלך מציעים; השתמש בהאשטאג כדי לזהות איזה סוג תוכן אתה מפרסם לשתף איתם תמונות מאחורי הקלעים.

ישנן דרכים רבות לבעל עסק לנהל עמוד אינסטגרם, אך הדבר החשוב ביותר שעסקים צריכים להיות מודעים אליו הוא הזמן שהם צריכים להשקיע בחשבון. אם לא תקדישו מספיק זמן, העוקבים ישתעממו מהעמוד שלכם ויפסיקו לעקוב אחריכם.

חשוב גם שהתוכן שאתם מפרסמים באינסטגרם שלכם יהיה תוכן איכותי. המשמעות היא הפקת תמונות, סרטונים וטקסט באיכות גבוהה בדף שלך כך שאנשים ירצו לעקוב אחר החשבון שלך באינסטגרם.

מדוע ניהול עמוד אינסטגרם והשיווק של העמוד הוא קריטי?

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, עם יותר מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים.

הפלטפורמה היא גם אחת מרשתות המדיה החברתית הצומחות ביותר. מותגים נוספים משתמשים בו כדי לשווק את המוצרים שלהם, למשוך לקוחות ולקבל מהם משוב.

שיווק באינסטגרם הפך חשוב יותר מכיוון שמסעות הפרסום של אינסטגרם חזקים מאי פעם. עם hashtags שיכולים לקשר משתמשים לפוסטים או חשבונות ספציפיים, הממשק הידידותי למשתמש ושיעורי המעורבות הגבוהים שלו, הוא מציע למשווקים דרך חדשה להביא צרכנים ולקוחות פוטנציאליים.

איך להגדיל את הקהל שלך בדרך הנכונה?

כולנו יודעים שמדיה חברתית היא פלטפורמה ענקית לכל עסק, חברה או אדם להשמיע את קולם. אבל כדי שזה יקרה, צריך קהל. השאלה היא איך משיגים אחד כזה?

זה חיוני שנבין את היסודות של הפסיכולוגיה של אנשים בכל הנוגע למדיה החברתית ולאינטראקציות שלהם איתה. ברגע שנבין את היסודות הללו, נוכל להבין מה מניע אותם ומה משפיע עליהם כשהם משתמשים במדיה החברתית.

כאשר מנסים להגדיל את מספר העוקבים ברשתות החברתיות, חשוב לא לקנות עוקבים מזויפים מכיוון שברוב המקרים הם בוטים שלא מקיימים אינטראקציה עם שום דבר מלבד קניית עוקבים נוספים בעצמם, מה שאומר שהמאמצים שלך הולכים לשווא.

כיצד המותגים הגדולים מרוויחים מאינסטגרם?

מותגים פונים לאינסטגרם כפלטפורמת המדיה החברתית המועדפת עליהם.

אינסטגרם היא המקום הטוב ביותר עבור מותגים להגיע לבני דור המילניום ולדור ה-Z, שהם פתוחים יותר לתקשורת מבוססת ויזואלית מאשר טקסט מסורתי. אינסטגרם מתגאה בלמעלה מ-800 מיליון משתמשים, כאשר 300 מיליון מהם פעילים מדי יום.

ניהול עמוד אינסטגרם מאפשרת למותגים לפרסם תמונות או סרטונים שמציגים את המוצרים שלהם. ניתן לערוך אותם לתוקף ולאחר מכן לשתף אותם בדף הפרופיל של המותג. פוסטים אלו כוללים בדרך כלל כפתור קריאה לפעולה (CTA) – כמו לתייג מישהו בקטע התגובות או לבקש מהעוקבים לעקוב אחר המותג בפלטפורמת מדיה חברתית אחרת כמו טוויטר או פייסבוק.

למה אתה צריך תוכנית שיווק באינסטגרם

יצירה ומעקב אחר תוכנית שיווק בניהול עמוד אינסטגרם היא דרך מצוינת להגיע ליעדי המדיה החברתית שלך. מדריך זה יפרט את השלבים הכרוכים בהכנת תוכנית משלך.

1. הגדרת מטרות

2. יצירת תוכנית השיווק שלך באינסטגרם

3. שיווק באינסטגרם

4. מסקנה

 

למה לא כדאי לקנות עוקבים לחשבון האינסטגרם שלך?

רכישת עוקבים היא דרך קלה לצבור פופולריות ברשתות החברתיות. הבעיה באסטרטגיה הזו היא שהיא לא נמשכת זמן רב. אם אנשים עוקבים אחריך רק בגלל שהם יודעים שיש לך הרבה עוקבים, כשתאבד את העוקבים שלך, ייקח להם זמן גם לבטל את המעקב אחריך או פשוט להיעלם.

סיבה נוספת למה קניית עוקבים יכולה לפגוע לכם בפרופיל היא שכאשר קניתם עוקבים סביר להניח שהם לא יהיו פרופילים אמיתיים אלא בוטים הדבר יעיד על כך שהקהילה שלכם לא אותנטית דבר שיוביל לירידה בחשיפה ותוריד הסיכוי שלכם לקבל את הווי הכחול שתמיד חלמתם עליו.

דרך חלופית להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם היא להיות פעילים באפליקציה וליצור מעורבות עם משתמשים אחרים.

אבל זה יכול להיות מייגע וגוזל זמן אם יש לך הרבה חשבונות לנהל או אם יש הרבה חשבונות שמקיימים אינטראקציה זה עם זה בו זמנית.

 

מהי הדרך הטובה ביותר להגדיל את המעקב שלך באינסטגרם ולהגדיל את החשיפה?

כדי להגביר את המעקב שלך באינסטגרם, אתה צריך לעקוב אחר אנשים כדי שהם ירצו לעקוב אחריך בחזרה. זוהי אסטרטגיה להגדלת עוקבים באינסטגרם.

הדרך הטובה ביותר להגדיל את החשיפה שלך באינסטגרם היא עקביות עם העלאת תוכן שאתה יודע שקהל היעד שלך ייהנה ממנו. אתה יכול גם להשתמש בהאשטאגים להגדלת העוקבים באינסטגרם וחשיפה רבה יותר.