נכסים דיגיטליים

אריקס דיגיטל מטרה

מהם נכסים דיגיטליים ומה הם יכולים לעשות עבורך?

נכסים דיגיטליים זהים לכל סוג אחר של נכס בכך שהם מהווים סוג של עושר לחברה.

הם אינם הוצאה, אך במקום זאת, ניתן להשתמש בהם כדי למשוך לקוחות חדשים או להגדיל את המכירות.

אנו רואים כיום שימוש בנכסים דיגיטליים למטרות רבות בעולם המסחרי.

כמה דוגמאות כוללות סרטונים, פרופילי מדיה חברתית, קניונים מקוונים ויישומים ניידים.

נכסים דיגיטליים הפכו חשובים מאי פעם בגלל המספר ההולך וגדל של הדרכים שבהן אנשים מתקשרים זה עם זה באינטרנט.

אומרים שלחברות יהיו לפחות חמישה נכסים דיגיטליים עד 2022.

 

 

נכסים דיגיטליים ב- 2021

נכסים דיגיטליים יכולים להיות דברים רבים, כגון לוגואים, סרטונים, תמונות, תוכן ומדיה דיגיטלית אחרת. הם חלק בלתי נפרד מכל קמפיין שיווקי.

נכס דיגיטלי הוא פיסת תוכן שהופקה באופן דיגיטלי. זה יכול להיות כל דבר, החל מסרטון ועד פוסט בבלוג או אפילו פוסט במדיה חברתית. נכסים אלו (או קטעי תוכן) מאוחסנים ומשותפים בצורה דיגיטלית ולרוב משמשים אותם בקמפיינים שיווקיים.

יש גם נכסים דיגיטליים כאתרי אינטרנט שבעצם מייצרים לנו הכנסה פסיבית כל חודש מבלי שנצטרך לבצע פעולה מסויימת.

אם אתם רוצים לקרוא עוד על נכסים דיגיטלים לחצו.

 

 

כיצד להשתמש בנכסים דיגיטליים כדי לשפר את מאמצי השיווק שלך

מנהלי שיווק רבים משתמשים כעת בנכסים דיגיטליים כדי לשפר את מאמצי השיווק שלהם. הסיבה לכך היא שהם גילו שזו דרך מצוינת להגיע ביעילות לקהל היעד שלהם. במאמר זה, נבחן כיצד תוכל להשתמש בנכסים דיגיטליים במאמצים השיווקיים שלך כדי להפיק את המרב מההשקעה שלך.

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא למצוא דרך לייצר תוכן איכותי ורלוונטי עבור הנכסים הדיגיטליים הללו. כמנהל שיווק, באחריותך להבין איזה סוג תוכן יהיה הכי מושך ושימושי עבור הקהל שלך. לדוגמה, חברה שמוכרת מוצר עשויה לרצות ליצור חומר המכוון לספק ללקוח הוראות כיצד להשתמש במוצר או כיצד הוא יכול לשפר את חייהם בדרך כלשהי.

כאשר מדובר על נכס דיגיטלי זהו בעצם אתר אינטרנט שנבנה באופן ספיציפי לקהל יעד מסויים עם הכוונה למטרה כלשהי.

לדוגמא אם ניקח אתר שהוא חנות דיגיטלית במטרה שלנו היא לדבר ולהסביר את המוצר בצורה הטובה יותר עם הכוונה לפעולה של קנייה.

נכס דיגיטלי לא חייב להיות חנות אינטרנטית אלא גם אתר מידע או בלוג.

 

 

החשיבות של שימוש במדיה חברתית כחלק מהאסטרטגיה שלך 

כדי לייצר עוד לידים ומכירות בנכס הדיגיטלי

מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה ליצירת לידים ומכירות. זוהי דרך מושלמת להתחבר לקהל היעד שלך ולהגביר את המודעות למותג. פייסבוק, לינקדאין וטוויטר הם אתרי המדיה החברתית הפופולריים ביותר המשמשים לשיווק.

מדיה חברתית יכולה לשמש ככלי שיווקי יעיל לבניית מודעות לגבי העסק, המוצרים והשירותים שלך. אתה יכול להשתמש בו כערוץ שיווק יעיל כדי להגיע לקהל היעד שלך באמצעות תוכן כגון מאמרים, תמונות או סרטונים.

המדיה החברתית עוזרת לנו להגיע בקלות לאנשים שאנחנו רוצים כי אם האתר שלנו או החנות מוכרת מוצר של נעליים, אז באופן הכי פשוט נוכל ישר לפרסם פוסט בקבוצה של אנשים שאוהבים נעליים וכך נוכל לגעת באנשים הכי מעוניינים.