סוכנויות דיגיטל

לוגו אריקס דיגיטל

סוכנויות דיגיטל – צריך אותן בכלל?

תעשיית השיווק הדיגיטלי היא תעשייה בקצב מהיר וחשוב לסוכנויות להסתגל לטכנולוגיות החדשות.

זו הסיבה שיכול להיות מאתגר למצוא את הסוכנות המתאימה לצרכים שלך.

בואו נעשה סדר: מהי סוכנות דיגיטלית, איך היא פועלת?

סוכנות דיגיטל היא חברה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי ללקוחות.

הם מציעים מגוון שירותים כגון SEO, עיצוב אתרים, שיווק תוכן, ניהול קמפיינים בפייסבוק, ניהול קמפיינים בגוגלניהול מדיה חברתית ועוד רבים.

תהליך שכירת סוכנות דיגיטל מתחיל בכך שהלקוח מסביר את דרישותיו לסוכנות.

לאחר מכן, הסוכנות מעלה רעיון או קמפיין ומציגה אותו ללקוח.

הלקוח יאשר או ידחה את הרעיון ולאחר מכן ייתן משוב על מה שהוא רוצה שיעשה על מנת שיאושר. תהליך זה נקרא "רעיון".

סוכנויות דיגיטליות נשכרות לרוב על ידי מותגים שזקוקים לעזרה בנוכחות המקוונת שלהם, אך ניתן לשכור אותן גם על ידי כל מי שזקוק לעזרה עם האתר או חשבונות המדיה החברתית שלו.

סוכנויות דיגיטל

מה לחפש כשבוחרים סוכנות דיגיטלית להעסיק

סוכנויות דיגיטליות הן פרוטה של תריסר בימינו, אבל לא כולן מציעות את אותה רמת מומחיות.

חשוב לדעת מה אתם צריכים ומה אתם רוצים לפני שמתחילים בחיפוש.

הנה כמה שאלות שכדאי לשאול כל סוכנות לפני שתעסיק אותה:

– מה הניסיון שלך בתעשייה?

– כמה אנשים עובדים בחברה שלך?

– אילו שירותים אתה מספק?

– מהו מודל התמחור שלך?

אריקס דיגיטל
נעים להכיר

שצריך לבחור סוכנות דיגיטל
צריך לבחור בחברה שתדע בדיוק מה הצרכים והתוצאות שאתם צריכים.
זה בדיוק מה שאנחנו עושים כאן עבור הלקוחות שלנו.

נשמח להכיר אתכם ואת העסק שלכם:

קמפיינים בפייסבוק

 5 הסיבות המובילות מדוע עסקים קטנים צריכים לשכור סוכנות שיווק דיגיטלית

ישנן סיבות רבות מדוע עסקים קטנים צריכים לשכור סוכנות שיווק דיגיטלית. להלן 5 הסיבות המובילות:

1. לסוכנות שיווק דיגיטלית יהיו המשאבים והמומחיות כדי לבצע את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך עבור העסק שלך.

2. סוכנות שיווק דיגיטלית תוכל ליצור תוכנית שיווק מותאמת אישית עבור העסק שלך, על מנת לוודא שאתה מקבל את החזר ההשקעה הטוב ביותר שניתן על תקציב השיווק שלך.

3. סוכנות לשיווק דיגיטלי יכולה לעזור לך לקבל יותר חשיפה בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר, מה שיכול להוביל להגדלת התנועה והלידים לעסק שלך.

4. סוכנות שיווק דיגיטלית יכולה לעזור לך לייצר יותר המרות על ידי שימוש בטכניקות אופטימיזציה של המרות כמו מודעות ריטרגטינג או קמפיינים להתקשרות טלפונית בלבד ב-Google Adwords.

5. סוכנות שיווק דיגיטלית יכולה לעזור בכל הקשור לתוכן ולמיתוג העסק שלך בצורה המקסימילית בעולם הדיגיטל.

מהי העלות של עבודה עם סוכנות דיגיטלית עבור העסק שלך?

עלות העבודה עם סוכנות דיגיטל יכולה להשתנות בהתאם לגודל העסק שלך ולשירותים שאתה צריך.

תג המחיר עבור שירות סוכנות שונה עבור כל חברה. גודל העסק שלך והשירותים הדרושים לך יקבעו כמה תחויב.

לדוגמה, עסק קטן שזקוק לעזרה במיתוג בלבד יחויב בפחות מעסק שזקוק לעזרה גם באתר האינטרנט שלו.

סוכנויות דיגיטליות מסוימות מציעות מחירים קבועים, בעוד שאחרות גובות לפי פרויקט או לפי שעה.

אתה תמיד צריך לשאול על תמחור לפני חתימה על כל חוזה כדי לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר שאפשר.

מה העלות של ניהול השיווק דרך סוכנויות שיווק דיגיטלי ?

עלות השירותים שמציעה חברת שיווק דיגיטלית טובה יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים. רוב חברות השיווק הדיגיטלי עובדות על בסיס ריטיינר, כלומר הלקוח משלם תשלום חודשי עבור מספר מסוים של שעות עבודה. דמי הריטיינר מול סוכנות דיגיטל איכותית יכולה לנוע בין 2000 ש"ח ועד 8,000 ש"ח , בהתאם להיקף העבודה , הפלטפורמות שדרכם משווקים ולניסיון והמוניטין של הסוכנות.
עבודה חודשית עשויה לכלול אופטימיזציה למנועי חיפוש, בניית משפכי שיווק, אוטומציות פנימיות, בניית קהלים, קריאייטיבים ועוד …

חברות מסוימות עשויות לגבות עמלות נוספות עבור הוצאות פרסום או פרויקטים מיוחדים. חשוב לציין שבעוד שעלות היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת חברת שיווק דיגיטלי, היא לא צריכה להיות המדד היחיד לאיכות. לסוכנות טובה תהיה רקורד של הצלחה, כישורי תקשורת מצוינים והבנה ברורה של מטרות הלקוח וצרכיו. בסופו של דבר, ההשקעה באסטרטגיית שיווק דיגיטלית אמינה ואפקטיבית יכולה להניב תשואה משמעותית במונחים של הגדלת הנראות, תעבורת האתר והכנסות. 

אז מה עדיף: שכירת משרד סוכנות דיגיטלית או לעבוד מול פרילנסר? ולמה ללכת עם סוכנויות דיגיטל?

כאשר בוחנים את האפשרויות לבנייה וניהול של שיווק דיגיטלי, נשאלת השאלה: מה עדיף – שכירת סוכנות דיגיטל או פרילנסר שצריך להיות "זול יותר"?
למרות שלשניהם יש את היתרונות הייחודיים שלהם, ישנם מספר יתרונות לבחירת סוכנות דיגיטלית.
ראשית, הזמינות של הצוות היא הרבה יותר רחבה בסוכנות דיגיטלית, מכיוון שהצוות שעובד על כל פרויקט נתון יכול להשתנות ולהתאים את עצמו לצרכים הספציפיים של אותו פרויקט. בנוסף, הניסיון הוא גורם חיוני בכל פרויקט דיגיטלי, וסוכנות דיגיטלית יכולה לספק לצוות ניסיון מגוון ולעיתים רב בתחומים שונים במדיה הדיגיטלית. ניסיון זה מאפשר רמה גבוהה יותר של מומחיות בתחומים רחבים.
יתרון נוסף בהעסקת סוכנות דיגיטל עצמאית טמון בהיבט התקשורתי. לסוכנויות דיגיטליות יש לעתים קרובות מבנה תקשורת מבוסס, הדרוש כדי לשמור על פרויקטים במסלול ולעדכן את בעלי העניין. תקשורת ברורה זו מאפשרת הבנה טובה יותר של צרכי ומטרות הפרויקט, מה שמוביל לתוצר סופי טוב יותר.
לעיתים עבודה עם פרילנסר יכולה לפגוע כאשר מדובר על מישהו אחד והזמינות שלו תלויה בשאר הלקוחות או ברמה המקצועית והמגבלות המקצועיות.
למרות שיש המון פרילנסרים מעולים עדיין היציבות של השיווק תלויה רק בבן אדם אחד.
לסיכום, בעוד שעבודה עם פרילנסר יכולה להועיל במובנים רבים, שכירת סוכנות דיגיטלית יכולה לספק יתרונות מבחינת זמינות, ניסיון צוות ותקשורת ברורה לאורך כל הפרויקט. בסופו של דבר, ההחלטה תלויה בצרכים הספציפיים של הפרויקט ובמשאבים הזמינים. עם זאת, בהתחשב ביתרונות הפוטנציאליים של סוכנות דיגיטלית עצמאית, זוהי אפשרות שאסור להתעלם ממנה.