פייסבוק משנה את השם אריקס דיגיטל

מארק צוקרברג החליט שמשנים את ה"שם הלא מוכר" הזה פייסבוק וב-28 באוקטובר בועידת 'קונקט' השנתית של פייסבוק הוא יודיע על השינוי.
מה שעומד מאחורי השינוי הקיצוני (לפחות מהצד של צוקרברג) זה לאפשר לקהל להסתכל על שפייסבוק של היום זה הרבה מעבר ל"רק רשת חברתית" כי היום היא בעלת אינסטגרם, וואטסאפ ועוד הרבה חברות מובילות.

המשימה של פייסבוק לשנת 2022 להפוך אותנו ממשתמשים רגילים שגולשים "רגיל" בפלאפון ובמחשב למשתמשים שיכנסו לעולמות חדשים ויהפכו את החוויה לחברת תלת מימד בעזרת טכנולוגיית VR מתקדמת.
בעקבות זה פייסבוק הודיע על גיוס של 10,000 עובדים חדשים באירופה.

מבחינה כלכלית צריך להבין שיש היבטים רחבים יותר של הדברים וכל שינוי כזה עלול להשפיע לרעה על המניה, משתמשי פייסבוק וכו'.
זה יכול לזעזע את המערכת כולה.

איך זה ישפיע על הפרסום בפייסבוק?
האמת כחברת דיגיטל אנחנו כל כך רגילים לאי-יציבות של המערכת ככה שאנחנו לא מתרגשים אבל כן צריכים להבין עד כמה השינוי הוא עמוק ואיך זה יכול להשפיע.

אז מה השם שהוחלט? נכון לרגעים אלה אומרים שגם הנהלת פייסבוק לא יודעת.
?HORIZON? CONNECT, או בכלל טריק שיווקי? נדע בעוד מספר ימים …