פרסום אתרים באינטרנט

אריקס דיגיטל מטרה

מפרסמים תמיד מחפשים דרכים חדשות להפיץ את הקמפיינים שלהם לקהל היעד שלהם. שיווק דיגיטלי משמש לא רק חברות אלא גם אנשים פרטיים. אפשרויות פרסום באתר הן דרך מצוינת להעביר את המסר שלך החוצה. האפשרויות הפכו את זה למשתלם ביותר עבור כמעט כל אחד לפרסם באינטרנט. פרסום אתרי אינטרנט גדל בפופולריות בגלל תכונותיו הרבות, כולל:

גוגל אדוורדס – שירות זה מכוון לאנשים שמחפשים את מה שאתה מציע במנועי החיפוש של גוגל או חיפושים ממומנים אחרים שממוקמים במנועים האלה, שיש להם מילות מפתח התואמות למה שאתה מוכר. מודעות המוצגות במנועים אלו יופיעו בחלק העליון או בצדו של הדף, בהתאם לכמה כסף אתה מוכן להוציא ועד כמה תחרותית מילת המפתח.

שיווק אורגני – לפי מילות חיפוש אתרים ימצאו את האתר ללא ממומן יקר

שיווק בפייסבוק – הצגת המודעות וההצעות שלכם לקהל המתאים לפי תחומי עניין, רשימות לקוחות ואנשים שדומים להם.

אאוטבריין \ טאבולה – לפרסם באתרי התוכן המובילים בארץ את כתבות תוכן כדי להכניס כמה שיותר אנשים לאתר שלכם ולמאמרי תוכן וערך.

יש עוד הרבה אפשרויות וזה בהתאם למוצר ולשירות של העסק שלכם.

 

מבוא: מהו פרסום באתר אינטרנט, מי משתמש בו וכיצד הוא פועל?

פרסום באתר או פרסום באינטרנט הוא סוג של פרסום מקוון המציג מודעות באתר. צורת פרסום זו יכולה להתבצע במגוון דרכים ממודעות באנר, חלונות קופצים, פרסומות וידאו, קישורי טקסט ועוד.

פרסומות באינטרנט יכולות להתבצע בשיטות רבות ושונות. הנפוצה ביותר היא מודעות באנר שמשולמות לפי עלות להופעה (CPM) או עלות לקליק (CPC). המשמעות היא שעל כל 1,000 פעמים שצפייה או לחיצה על פרסומת, המפרסם משלם למפרסם סכום מסוים.

 

מהן השיטות המומלצות ליצירת מודעות יעילות?

מילות מפתח: שיטות עבודה מומלצות לפרסום באתר אינטרנט, שיטות עבודה מומלצות למודעות

ישנן שיטות עבודה מומלצות רבות לביצוע בעת יצירת מודעות יעילות, אבל הכי חשוב שהן צריכות להיות רלוונטיות לצרכן.

המודעה צריכה להיות מושכת את העין ולהשתמש בשפה משכנעת שתוביל את הקורא ללחוץ לדף הנחיתה או למוצר. למודעה צריכה להיות גם קריאה לפעולה, שהיא הוראה מה לעשות עם המידע במודעה.

מודעות נמצאות בכל מקום במדיה החברתית, בפרסומים מודפסים, בפרסומות בטלוויזיה ובשלטי חוצות. מודעות אפקטיביות מצליחות כי הן עומדות ביעדים שלהן. הם מושכים את תשומת הלב שלך עם כותרת או תמונה מעניינת ודוחפים אותך לעבר פעולה רצויה – לרוב לחיצה על הקישור שלהם או משלמים עבור המוצר שלהם.

 

מהם המקומות הטובים ביותר לפרסם אתר אינטרנט?

על מנת לקדם אתר בהצלחה, חשוב למצוא את ערוצי הפרסום הנכונים. ישנן מספר דרכים שונות שבהן ניתן לפרסם אתר כולל שיווק במדיה חברתית, שיווק במנועי חיפוש ושיווק וידאו.

אם אתה רוצה לפרסם את האתר שלך באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר, ייתכן שתצטרך להשתמש במודעות בתשלום או לקדם את התוכן שלך בחינם באמצעות לייקים ושיתופים.

אבל אם אתה רוצה להגיע לאנשים רבים במנועי חיפוש כמו גוגל אז עדיף להשתמש ב-SEO באתר שלך.

שיווק וידאו הוא גם אפשרות לקידום האתר שלך, גם אם זה רק דרך סרטוני יוטיוב או אתרי וידאו אחרים כמו Vimeo או Vine.

מהם היתרונות של פרסום אתר אינטרנט?

האינטרנט הוא מקור מידע הולך וגדל, ולכן חשוב לפרסם את האתר שלכם. פרסום יכול לעזור לך לקבל יותר תנועה, מה שיגדיל את הלקוחות הפוטנציאליים שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של פרסום שאתה יכול להשתמש עבור האתר שלך.

חשוב להשקיע זמן ואנרגיה בבחירת השיטה הנכונה לפרסום. אם אתה מחפש דרך מהירה להגדיל את התנועה לאתר שלך, ישנן טכניקות רבות ושונות שעשויות להיות מועילות. טכניקה אחת היא שימוש ב-AdWords בגוגל או ב-Bing Ads שיכולים להועיל מכיוון שהוא מכוון במיוחד לאנשים שמחפשים מוצרים או שירותים שאתה מציע. טכניקה נוספת היא שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר, שבהן אתה יכול לפרסם קישורים ישירות לאתר שלך או פוסט בבלוג שיעניין אנשים אחרים שעוקבים אחר אתרים אלה

כמה עולה לפרסם אתר אינטרנט של עסק?

פרסום אתר עסקי יכול לעלות הרבה כסף, אבל הכל תלוי בסוג המודעות שברצונך להציג.

העלות הממוצעת עבור פרסומת שלט חוצות היא 15,000 – 30,000 ש”ח חודש (כמובן תלוי איפה זה ממוקם, יש כאלה הרבה יותר יקר). אבל אם אתה מפרסם בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם, אתה יכול לקבל הרבה יותר חשיפה, הרבה יותר לקוחות בתעריפים זולים יותר למשל 2000-5000 ש”ח לחודש.

עלות הפרסום של אתר העסק שלך תהיה תלויה היכן ובאיזו תדירות תרצה לפרסם אותו. אם התקציב שלך מוגבל ואם זו הפעם הראשונה שאתה מפרסם את האתר העסקי שלך, הדרך הזולה ביותר תהיה לנסות מודעות פייסבוק או אינסטגרם ששתיהן יכולות להיות ממוקדות לקהלים ספציפיים שיש סיכוי גבוה יותר לרכוש ממך.

מהם הסוגים השונים של פלטפורמות פרסום?

פלטפורמות פרסום מגיעות בכל הצורות והגדלים, ויכול להיות קשה לעמוד בקצב של כולן. ישנם כמה סוגים שונים של פלטפורמות פרסום:

– מודעות לתצוגה: מודעות אלו נראות באתרי אינטרנט, אפליקציות, רשתות מדיה חברתיות, תוכניות טלוויזיה, פרסומים מודפסים.

– מודעות חיפוש: מודעות אלו מופיעות בדף התוצאות של מנוע החיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח או ביטוי ספציפיים.

– פרסום בתשלום לפי קליק (PPC): אלו הם סוג הפרסום הנפוץ ביותר מכיוון שהם בדרך כלל מחוברים לדפי תוצאות של מנועי החיפוש.

– פרסום במדיה חברתית: זהו פרסום באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם שבהם חברות משווקות מוצרים באמצעות סיפורים ממומנים, פוסטים בתשלום או תוכן ממומן שפועל בין תוכן אחר שמשותף על ידי חברים או עוקבים.

– קידום אורגני בגוגל : קידום אורגני בגוגל יאפשר לאתר שלכם להיות מדורג בחיפושים של גוגל במילות החיפוש שמתאימות לכם, בלי ממומן יקר, בלי התחייבות, נטו לגרום לגוגל “לאהוב” את האתר שלכם על ידי קישורים והיררכיה נכונה של האתר

מהי מודעת PPC וקמפיין ממומן באינטרנט?

מודעת PPC (תשלום לפי קליק) היא סוג של פרסום מקוון המחייב את המפרסם רק כאשר לוחצים על המודעה. הם אחד מסוגי המודעות הפופולריים ביותר באתרים כמו גוגל או פייסבוק.

קמפיין ממומן באינטרנט הוא קמפיין שיווקי מקוון המשתמש בפרסומות בתשלום כגון באנרים וקישורי טקסט לקידום אתר אינטרנט. הקמפיין המקוון מנוהל בדרך כלל על ידי סוכנות או צוות שיווק פנימי.

מודעות PPC ומסעות פרסום ממומנים משמשים שניהם על מנת לייצר יותר תנועה לאתר ולהגביר את המודעות למוצר, שירות או חברה.

כיצד פועלת מודעת עלות לקליק בפרסום?

פרסום לפי מחיר לקליק הוא צורת פרסום שבה מפרסמים משלמים עבור כל קליק שהם מקבלים על הפרסומת שלהם. המפרסם משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלו ומבקר בדף הנחיתה שלו.

המטרה העיקרית של פרסום עלות לקליק היא לגרום למבקר באתר ללחוץ על הפרסומות ולבקר באתר האינטרנט או בדף הנחיתה של המפרסם.

חברות מסוימות משתמשות בו כדרך חסכונית להגיע ללקוחות פוטנציאליים, בעוד שאחרות משתמשות בו כדרך לייצר לידים מאתריהם.