פרסום עסק באינטרנט​

אריקס דיגיטל מטרה

מהו פרסום עסק באינטרנט?

בשנים האחרונות פרסום ושיווק דיגיטליים הפכו לכלים בלתי נפרדים בניהול עסקים בין אם הם קטנים,
בינוניים או גדולים. כל בעל עסק שמכבד את עצמו ככל הנראה יפעל בכמה וכמה ערוצים דיגיטליים על מנת
למנף את העסק שלו. ההמצאה הגאונית המכונה רשת האינטרנט מניחה בפנינו מגוון רחב של אפשרויות
פרסום, מגוון אשר צומח, מתפתח ומתקדם בכל יום שעובר.

בניגוד לפרסומים ישנים יותר אשר נעשו דרך עיתונות, טלויזיה, שלטי חוצות וכיוצא באלו, רשת האינטרנט
מאפשרת לנו למקד את הפרסום שלנו בקהל שיהיה רלוונטי לעסק שלנו. המודעות שלנו ייחשפו מול אנשים
אשר מחפשים דברים דומים למוצרים אותם אנו משווקים, או לחילופין, המוצר שלנו יוצע בפני לקוחות
פוטנציאליים אותם ניתן לפלח באמצעות אלגוריתמים משוכללים של הרשתות החברתיות למיניהן.
כך למשל גוגל עובדת כמנוע חיפוש על פיו הפרסום שלנו מופיע כאשר לקוח מחפש שירות. לעומת זאת,
בפייסבוק, המודעה שלנו תופיע גם כאשר יחפשו מוצר מסויים וגם בהתאם להיסטוריית הגלישה שלהם על
פיה זוהה כי אלו גולשים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאליים.

למעשה זה win win סיטואיישן. גם ללקוח קל יותר להגיע למוצר או לשירות אותו הוא מחפש וגם ליצרן קל
יותר להגיע אל לקוחותיו. נדיר למצוא עסקים שלא משתמשים בשירותי האינטרנט כדי לספק את שירותיהם
היות וכיום האינטרנט היא ללא כל ספק אחת הפלטפורמות האפקטיביות ביותר לצמיחת העסק שלך.

 

מזה אומר פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט למעשה מאגד בתוכו את כל מגוון האפשרויות העומדות בפנינו בשוק הדיגיטלי החל ממנוע

החיפוש של גוגל וכלה ברשתות חברתיות כגון אינסטגרם ופייסבוק. שיווק דרך פלטפורמות דיגיטליות מאפשר
לנו להביא לחשיפה מירבית של העסק שלנו וככל שנשכיל לעשות זאת באופן יעיל יותר כך יהיו התוצאות
בהתאם. על מנת לעשות זאת בצורה חכמה ולמצות את האפשרות להרחבת העסק שלנו דרך עולם הדיגיטל
חשוב שנדע כיצד לעשות זאת. בתור בעלי עסקים חשוב שנדע לקרוא את "מפת העולם" של השיווק הדיגיטלי.
עולם שמחד יכול להיות פשוט וקסום לחלקינו, ומאידך, לאלו החדשים לגמרי בכל הנוגע לפרסום דיגיטלי יכול
להיראות כמו מבוך ללא מוצא. אחד הפתרונות לאלו מאיתנו אשר פחות מתמצאים בעולם זה הוא לעשות זאת
דרך גופי סושיאל המתמחים בתחום אשר ככל הנראה יעשו זאת מצוין.

 

היום הכל נעשה דרך האינטרנט

 

אנו נמצאים בשנת 2021 וזה לא סוד שהיום הכל נעשה דרך האינטרנט. כך למשל אם נרצה לקנות רכב נעשה
בדיקה איזה רכב הכי כדאי לי, איפה אוכל למצוא את המוצר אותו אני רוצה במחיר המשתלם ביותר, אוכל
להיכנס לפורומים בהם ישנן חוות דעת לגבי אותו מוצר, לחפש ולשאול באופן ישיר בקבוצות בפייסבוק ובקיצור
למצוא כמעט את כל התשובות לכל השאלות העומדות ברשותי. היום הרבה יותר פשוט להגיע אל המוצר
האולטימטיבי עבורנו דרך כמה לחיצות על מסך הטלפון. מבלי לצאת מהבית אנו יכולים לבדוק, לבחון,
ולהשוות דרך האינטרנט ולהגיע אל המוצר בו אנו חושקים לאחר שעשינו סיעור מוחות דיגיטלי דרך אתרים
ורשתות בהם ביקרנו.

 

כיום כל אדם בעל טלפון חכם, מציץ בטלפון שלו לפחות פעם אחת בשעה!

 

למה זה רלוונטי אלינו? כי זה אומר שאם נדע להשתמש בפלטפורמות השיווק הדיגיטליות שלנו בחכמה-
עשרות, מאות ואפילו מליוני אנשים יוכלו בכל רגע נתון לצפות במה שיש לעסק שלנו להציע. זהו יתרון עצום
כיוון שאין לנו צורך "לדחוף" להם מידע, הם כבר צורכים אותו בעצמם! אז השאלה האם כדאי לי להשתמש
ברשת אינטרנט ונגזרותיה או לא יכולה לרדת מהפרק ולהפוך לתשובה שלכם לפיתוח וקידום העסק שלכם.

 

לשיווק דרך האינטרנטי יתרונות אינסופיים.

 

מיקוד ופילוח קהלים רלוונטים לעסק שלי

בפלטפורמות מסוימות, טרם הוצאת קמפיין עבור העסק שלנו, נוכל לבחור את הקהל הרלוונטי אליו אנו נרצה
להגיע. איך? על ידי כך שנוכל לבחור בפינצטה נתונים רלוונטיים כגון: מין, גיל, מקום מגורים, השכלה ועוד. כך
נדע שרוב הסיכויים שפירסום המוצר שלנו יגיע אל לקוחות פוטנציאליים.
גם נוח וגם זול
שיווק דרך האינטרנט הוא נגיש וניתן לשינוי בכל רגע נתון. אנחנו יכולים להיות בחופשה בסין ובאותו הזמן
לנהל את העסק שלנו מרחוק. נוסף לכך, יש אופציות לשלם סכומים זניחים ביחס לתוצאות על מנת לקדם את
המודעות שלי ולהביא ליותר חשיפה בפני לקוחות.

 

עבודה במספר ערוצים בו זמנית

 

ניהול העסק שלנו בפלטפורמות אינטרנטיות חוסך מאיתנו זמן ומשאבים. נוכל לצמצם את כוח האדם שלנו
ולייעל את זמני העבודה שלנו כך שיהיה ניתן לבצע מספר פעולות בו זמנית דרך ערוצים שונים. כך למשל
בזמן שהמודעות השיווקיות של העסק שלי ירוצו ברשתות חברתיות, אוכל לקבל הזמנת עבודה דיגיטלית,
להוציא דו"ח של החודש האחרון ולשלוח מענה אוטומטי ללקוחות פוטנציאליים בו ישנם פרטים בסיסיים על
המוצר שלי.

 

שיטות לפרסום באינטרנט

 

אתר אינטרנט

חשוב שנבנה אתר שיהיה מותאם לצרכי העסק שלנו וליעדים ולמטרות שלנו. כיום נוכל להכניס תכנים רבים
ומגוונים שקשורים במוצר אותו אנו רוצים לשווק ובכך לעניין את הקוראים שלנו ולהגביר בקרב קהל יעד את
המודעות למוצר שלנו. גם לנראות הויזואלית של האתר ישנה חשיבות רבה ולכן חשוב להשקיע בעיצוב שלו
על מנת למשוך את עיני האנשים.

גוגל
גוגל הוא כלי המאפשר לך לקדם את העסק דרך מנועי חיפוש, לראות מי הלקוחות שלך ולתקשר איתם.

פייסבוק
פייסבוק גם נחשבת לאחת הפלטפורמות החזקות ביותר בעולם השיווק דרכה תוכלו להגיע לקהל יעד
פוטנציאלי דרך פילוח נתונים דמוגרפיים אשר מתאימים למה שהעסק שלכם מציע.


לסיכום
על מנת להביא למיקסום השיווק דרך האינטרנט חשוב לדעת איך לעשות זאת. זה דורש מיומנות, יצירתיות,
יכולת כתיבה והיכרות מעמיקה עם העולם הזה על מנת לדעת להיכן לשלוח את זרועותינו. בהצלחה!