קידום אתרים בראשון לציון

אריקס דיגיטל מטרה

קידום אתרים בראשון לציון לעסק שלי

ראשון לציון היא העיר השלישית בגודלה בישראל ומונה למעלה מ-150,000 תושבים. אחת הסיבות העיקריות לפופולריות שלה היא הקרבה לתל אביב. העיר נבנתה בשנת 1950 והפכה למרכז מסחרי חשוב בזכות מיקומה המרכזי.

קידום אתרים בראשון לציון בגוגל נמצא בשימוש נרחב כדרך לקידום אתרים שכן הוא הוכח כצורת השיווק היעילה ביותר. צורת פרסום זו נעשית על ידי יצירת תוכן שיפנה לאנשים המחפשים בגוגל מוצרים או שירותים הקשורים לאלו המוצעים על ידי חברה. זה כרוך גם בהגדלת כמות הקישורים הנכנסים שיש לאתר על ידי פרסום תוכן באתרים אחרים המקשרים חזרה לאתר האינטרנט שלך, יצירת נראות רבה יותר עבור העסק שלך.

 

מהו קידום אתרים מקומי וקידום אתרים בראשון לציון?

קידום אתרים מקומי (SEO) מקומי מתייחס לאופטימיזציה של אתר אינטרנט למיקום הגיאוגרפי, על מנת לדרג היטב במנועי החיפוש עבור חיפושים מקומיים רלוונטיים.

קידום אתרים מקומי הוא אסטרטגיה חשובה לעסקים שרוצים לייצר יותר לידים והמרות. היתרון העיקרי באסטרטגיית SEO מקומית טובה הוא שהיא יכולה לעזור לך לדרג במנועי החיפוש כאשר אנשים מחפשים עסקים כמו שלך. בדרך זו, כאשר אנשים מחפשים את סוג העסק שלך באזור שלך, אתה תופיע בעמוד הראשון או שניים של דף תוצאות החיפוש של גוגל, מה שבדרך כלל יוביל ליותר תנועה ויותר המרות.

חברות מסוימות משתמשות באסטרטגיות קידום אתרים מקומי כדרך קלה להעלות את העסק שלהן לרשימת מפות Google ואפליקציות אחרות במיקוד גיאוגרפי כמו UberEats או GrubHub אם הן מכוונות ללקוחות מקומיים.

 

איזה סוג של גורמים יכולים להשפיע על דירוג החיפוש באזור שלך?

כל עסק רוצה להיות בראש דף התוצאות של מנוע החיפוש. אז איך מגיעים לשם?

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על הדירוג שלך באזור נתון, כגון מספר ואיכות הקישורים לאתר המקומי שלך, התדירות שבה אנשים מבקרים באתר שלך ומה אנשים חושבים עליו, ועד כמה הוא מותאם לנייד. ככל שיותר אנשים יאהבו אותך בפייסבוק או עוקבים אחריך בטוויטר, כך הדירוג שלך עשוי להיות גבוה יותר.

אילו גורמים נוספים יכולים להשפיע על דירוג החיפוש שלך? יש אומרים שגוגל לוקחת בחשבון כמה זמן לוקח למישהו למצוא את מה שהוא מחפש באתר נתון. אחרים מזכירים את איכות התוכן באתר או את הנוכחות שלו במדיה החברתית.

 

כמה עולה SEO מקומי?

העלות של קידום אתרים מקומי משתנה מאוד בהתאם לשוק ולגודל העסק וכמובן מה השירות שהאתר מציע, לידים ו\או מכירות און-ליין.

העבודה הברורה והידוע בעיקר עם חברת דיגיטל שמתעסקת בקידום אורגני הינה על ידי ריטיינר והמחירים נעים בין 2000 – 4000 ש”ח לחודש.

ישנן אפשרויות רבות אחרות לעסקים קטנים עם תקציבים מצומצמים יותר, כגון לבצע שינוי ‘בוסט SEO’ שזה בעצם במכה אחת לעשות שינויים והתאמות לגוגל ביחד עם קישורים ומאמרים, זה מעולה למשהו שלא רץ חודשי אבל עדיין לא יצליח לשמר את הדברים לשנים קדימה (כמובן זה תלוי במילת החיפוש ובתחרות).

במידה ואין תקציב ניתן גם לבצע אופטימיזציה והתאמה של האתר וככה להתברג ולהיכנס לאט לגוגל.