קידום באינסטגרם

אינסטגרם גדלה להיות אחת מרשתות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר, היא כעת הרשת החברתית השנייה בגודלה, שנייה רק לפייסבוק.

ניהול קמפיינים באינסטגרם

המדריך השלם לקידום באינסטגרם כדי להגביר את המודעות למותג, המעורבות והמכירות

אין להכחיש את כוחה של המדיה החברתית. אינסטגרם גדלה להיות אחת מרשתות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר, היא כעת הרשת החברתית השנייה בגודלה, שנייה רק לפייסבוק.

כעת ניתן לומר בבטחה שפלטפורמה מונעת תוכן זו הפכה לכלי שיווקי רב עוצמה עבור מותגים ובעלי עסקים המחפשים לקדם את העסק שלהם ולהגביר את המודעות למותג שלהם במקביל.

 

 

החשיבות של שיווק באינסטגרם 2021

אינסטגרם גדלה באופן אקספוננציאלי וכיום היא אחד מאמצעי המדיה החברתיים הפופולריים ביותר. יש לה למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים והיא דורגה כאפליקציה החינמית המובילה ב-App Store של אפל במשך יותר מחמש שנים ברציפות!

אנשים מכל הגילאים משתמשים באינסטגרם כדי לחלוק את חייהם עם אחרים ולהביע את עצמם באמצעות תמונות.

זו הסיבה שהאינסטגרם כלי שיווקי כל כך חשוב.

 

 

3 סיבות מדוע המותג שלך זקוק לאסטרטגיית אינסטגרם כעת

אינסטגרם הוא אתר המדיה החברתית השני בגודלו עם למעלה מ-800 מיליון משתמשים.

אינסטגרם היא אחד מכלי השיווק החזקים ביותר שזמינים לעסקים, עם דיווחים הטוענים שפוסט באינסטגרם מוביל בערך פי 2 את המעורבות לכל עוקב מאשר בפייסבוק או בטוויטר.

באינסטרגם משתמשמים אנשים מכל הגילאים.

 

 

7 טיפים מעשיים לתוכנית המדיה החברתית הבאה שלך

ישנם טיפים וטריקים רבים שיכולים להפוך את תוכנית המדיה החברתית שלך ליעילה יותר, עליהם נדון בסעיפים הבאים.

1. תוכן: אחד הדברים החשובים ביותר להצלחת המדיה החברתית הוא ליצור תוכן מעולה. בלוג החברה שלך צריך להתעדכן באופן שוטף במידע איכותי שרלוונטי לעסק שלך וללקוחות שלך.

2. הופעות: המטרה של כל תוכנית מדיה חברתית צריכה להיות לקבל כמה שיותר הופעות על כל פוסט שאתה מפרסם בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכו'. ככל שתקבל יותר הופעות על כל פוסט, כך יותר אנשים ישימו לב אליו ויראו את הפוסטים שלך בפיד שלהם ואולי ילחצו לפוסטים או דפים אחרים באתר שלך שיכולים להוביל אותם.

כיצד לקדם את העסק שלך באמצעות סטרימינג בשידור חי באינסטגרם?

סטרימינג בשידור חי באינסטגרם היא הדרך החדשה לקדם את החברה שלך.

אתה יכול להשתמש בו כדי להציג קטעים מאחורי הקלעים או לעסוק בקהל על ידי מתן אפשרות לשאול שאלות.

וידאו חי הוא חלק עצום מהדור הזה. יותר ויותר חברות משתמשות בוידאו חי ככלי שיווקי באינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות.

 

5 דרכים להגדיל את טווח ההגעה של התוכן שלך עם שירותי שיווק בתשלום ע”י משרד פרסום דיגיטלי

שירותי קידום תוכן בתשלום הם דרך מצוינת להגדיל את טווח ההגעה של התוכן שלך.

בעידן זה, לא חסר אתרים, בלוגים וסרטונים שמתחרים על תשומת הלב שלנו.

שירותי שיווק בתשלום אלו עוזרים לך לקדם את התוכן שלך כדי שתוכל להגיע לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים.

1) שירותי קידום תוכן בתשלום: משווקי תוכן יכולים לשלם לשירות כדי לקדם את הפוסטים שלהם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר, כמו גם במנועי חיפוש כמו גוגל או בינג.

2) צפיות יוטיוב בתשלום: חברה תיצור צפיות לסרטון היוטיוב שלך עם בוטים שלוחצים על "הפעל" על הסרטונים שלך כמה שיותר מהר. ככל שיש לך יותר צפיות, כך גדל הסיכוי שצופים אורגניים יכנסו לאתר שלך ויבצעו את הפעולה שאתה רוצה.

 

כיצד השינויים באלגוריתם ב- 2021, יכולים להשפיע על הצלחת המותג שלך באינסטגרם?

השינויים באלגוריתם של אינסטגרם הם דאגה לכל בעל מותג ועסק. עם השינויים באלגוריתם, חשוב לדעת כיצד אנו יכולים להשתמש באסטרטגיות מסוימות כדי להישאר תחרותיים ולשמור על העוקבים שלנו באינסטגרם.

כמה צעדים שאנו יכולים לנקוט כדי להימנע מענישה על ידי האלגוריתם הם:

– היה מקורי ואמיתי עם התוכן שלך

– השתמש בהאשטאגים רלוונטיים

– ודא שעקבת אחר ההנחיות מאינסטגרם