שני אנשים מסתכלים בטלפון נייד עם זכוכית מגדלת.

גוגל שופינג | GOOGLE SHOPPING

גוגל שופינג מה זה?

מודעות קניות של Google מסייעות לעסקים להגיע ללקוחות באמצעות חיפוש על ידי הוספת רישומי מוצרים, מודעות טקסט ומודעות מדיה עשירה לחיפוש Google.

פורמט מודעה זה קל לניהול ויכול לאפשר למשווקים לפרסם בכל המכשירים ברחבי העולם. זה מקל על המשווקים להשתמש במודעות השופינג של Google כפתרון יעיל להגדלת החזר ה- ROI בקמפיינים השיווקיים שלהם.

קצת על מודעות השופינג של גוגל

מודעות שופינג של Google הן כלי קידום מכירות לקמעונאים. הם מסייעים להרחיב את טווח המוצרים והשירותים שלהם על ידי הפיכתם לזמינים לקהל רחב יותר.

מודעות קניות של Google קיימות כמעט 10 שנים, אך הן התפתחו באופן משמעותי בשנים האחרונות עם תכונות חדשות ושיפור מיקוד. חלק מהתכונות שנוספו כוללות: למידת מכונה, מודעות וידאו, מודעות לנייד ומודעות פרטי מוצר.

הספר "העתיד של מודעות השופינג של Google" מספק סקירה מקיפה של ההתפתחות של כלי שיווק זה מנקודת מבט של מפרסמים.

לאיזה עסק מתאים להיכנס לגוגל שופינג ?

עסק יכול להפוך את העסק שלו לגלוי באזור המקומי על ידי פרסום ב- Google שופינג. הדרך הטובה ביותר לעסקים לעשות זאת היא להציע הנחות או מבצעים מיוחדים. בגלל כמות התנועה שיש לקניות ב- Google, זהו מקום קל לעסקים לקבל חשיפה ולקוחות.

זה יאפשר ללקוחות פוטנציאליים שלך לראות את העסק שלך כאשר הם מחפשים את השירותים שלך בתוצאות החיפוש שלהם. הוא גם מאפשר לך לפרסם מוצרים ספציפיים שיכולים לעזור לך ליצור הפניות עבורך, כמו קופון או מבצע מיוחד.

Eriks PRO - כלים שאנחנו מנהלים לקמפיינים חכמים

לוגו של Google Analytics על רקע ירוק.
הלוגו של Google Ads על רקע שחור.
הקמת אתרים בוורדפרס אריקס דיגיטל
גוגל מרצנד אריקס דיגיטל
קמפיינים בגוגל שופינג אריקס דיגיטל
ניהול דוחות

עוד מעניין באריקס דיגיטל :

לוגו תלת מימדי של גוגל על גבי מדרגות צבעוניות וקונצנטריות על קיר אריחי פסיפס.
אריקס דיגיטל

עמוד ראשון בגוגל

עמוד ראשון בגוגל בעידן הדיגיטלי של היום, שבו רוב הצרכנים פונים לאינטרנט כדי למצוא מוצרים ושירותים, חיוני לעסקים להיות בעלי נוכחות מקוונת

קרא עוד »
קידום אתרים
אריקס דיגיטל

קידום אתרים

קידום אתרים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתייחסת לתהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט על מנת לשפר את הנראות והדירוג שלו בדפי תוצאות

קרא עוד »
סוכנויות דיגיטל
אריקס דיגיטל

סוכנויות דיגיטל

מהן סוכנויות דיגיטל, למה אתה זקוק להן ואיך הן יכולות לגרום לעסק שלך להרוויח? כאשר אתה מנהל עסק, השיווק הדיגיטלי הוא הכלי

קרא עוד »
חברת seo
אריקס דיגיטל

חברת seo

חברת SEO – להביא לקוחות דרך קידום אורגני בגוגל קידום אורגני בגוגל הוא אחד משיטות השיווק היעילות ביותר כיום עבור עסקים בכל

קרא עוד »