אז החלטתם שבא לכם להשקיע בשיווק העסק שלכם ולעשות את זה כמו שצריך.
מאיפה להתחיל? מהאינטרנט! כיום מרחבי רשת האינטרנט הפכו למקום האידיאלי לפרסום ושיווק עסקים.
כמעט כל עסק אשר מכבד את עצמו, מן הגדול לקטן. ככל הנראה יעשה שימוש בשיווק האינטרנט על מנת
להגדיל את קהל היעד שלו. האינטרנט הוא למעשה במה לכל מי שרק ירצה. אלו שיצליחו לממש את
הפוטנציאל הטמון בו הם אלו אשר ידעו כיצד לתמרן את השיווק שלהם בתוך מגוון האופציות שהרשת פורשת
בפנינו.
יתרון נוסף בשיווק אינטרנטי שהוא יכול להיות חינמי וגם אם נבחר לשלם לפרסום ממומן, נוכל לבחור כמה אנו
רוצים להשקיע. האופציות הן אינסופיות ועם התמדה ולמידה מעמיקה של התחום תוכלו להקפיץ את העסק
שלכם כמה רמות קדימה באמצעות שיווק דרך האינטרנט.
כל דרך פרסומית שתעשו דרך פלטפורמות אינטרנטיות כגון שימוש באימייל, פייסבוק, אינסטגרם, אתר
אינטרנט, טוויטר וכו' נחשב פרסום באינטרנט. בעבר שיווק באינטרנט יוחס בעיקר למנוע החיפוש של גוגל בו
ניתן להעלות מודעות בשיווק ממומן )או אורגני רק שאז המודעה שלכם כנראה תידחק לסוף רשימת המודעות(
או פרסום בפייסבוק. אולם, ככל שעובר הזמן האופציות לשיווק אינטרנטי הולכות וגדלות ואנו צריכים להבין מה
יהיה הכי אפקטיבי לעסק שלנו.
נכון כל החיים אמרו לנו לפרסם, לדחוף ולשווק כמה שיותר על מנת להביא את המותג שלנו למודעות של
לקוחות פוטנציאליים. עם השנים ההבנה שהאסטרטגיה הזו לאו דווקא תשרת נכונה את העסק שלנו הופכת
להיות יותר פופולרית מה שגרם לשינויים בדרכי השיווק.
אם בעבר נהגנו לפרסם מודעות עתירות תכנים במטרה "לדחוף" מוצרים ללקוחות, היום הטכניקה דווקא
פועלת לכיוון של מענה על שאלות והבנה של מה הלקוח שלנו צריך באמת. דוגמא לכך היא הודעות אימייל
שיווקיות שמלבד רצון למכור לנו מוצר אין שום התייחסות לצורך של הלקוח ומן הסתם זה יכול רק לעצבן אותו.
לעומת זאת, מנוע החיפוש של גוגל ככל הנראה יותר סימפטי בכל הנוגע לשיווק היות והוא נותן למשתמש
אופציה לנוע באזורים שמתאימים למה שהוא מחפש.
יתרון נוסף למנוע החיפוש של גוגל הוא בכך שהוא יעזור לצרכן לדייק את מה שהוא מחפש. הוא יכול לכתוב
בחיפוש 'רופא עור באזור תל אביב' וגוגל יפרוש בפניו תוצאות רלוונטיות בהתאם למילות המפתח אותן הקליד
באופן ממוקד יותר.
כמו בכל שיטת שיווק המטרה שלנו היא למשוך אלינו כמה שיותר לקוחות אשר יתעניינו במותג שיש לנו
להציע. האינטרנט מאפשר לנו לחשוף את המוצר שלנו באמצעות מגוון רחב של ערוצים ובכך להעלות את
המודעות אליו. עיקרון זה למעשה מהווה את ההבדל העיקרי בין שיווק אינטרנטי לשיווק המיושן יותר שלא
דרך האינטרנט בו קהל היעד שלי הרבה יותר מצומצם. באמצעות מכירות און ליין אני יכולה למכור את המוצר
שלי גם למי שגר באילת ובו זמנית לעשות משלוח למשפחה במטולה על אף שהחנות שלי בכלל נמצאת ברמת
השרון.
מה שמדהים בשיווק וירטואלי זה שאתם יכולים לעשות את זה מכל מקום, בכל זמן ולבצע שינויים בכל רגע
נתון בהתאם לצרכים של העסק שלכם. אתם יכולים לדבר עם לקוחות גם כשאתם נמצאים בחופשה ביוון. ככל
שהשיווק האינטרנטי שלכם יעבוד בצורה יעילה יותר כך גם תוכלו לחסוך בכוח אדם מה שיוזיל לכם עלויות.
בנוסף, שיווק דרך האינטרנט, בניגוד לפרסומות טלוויזיה, מודעות בעיתון ושילטי חוצות הוא משמעותית יותר
זול ונוח לכיס. כמובן שתוכלו להשקיע יותר כסף ולהגדיל את החשיפה שלכם אבל גם בסכום יחסית זניח תוכלו
לשווק את העסק באופן יעיל.
שיווק דרך האינטרנט ככל הנראה הוא התשובה של כל בעל עסק כשהוא נשאל על האופן בו הוא מפרסם את
עצמו. עם זאת, חשוב שנדע שישנם לא מעט אתגרים והתחרות בשוק היא עצומה! שיווק באינטרנט כולל
בתוכו ייצור תוכן רלוונטי, עיצוב מודעות, הבנה בסיסית של התנהלות ברשת ועוד, ועל כן נצטרך לעשות
שיעורי בית באופן קפדני או לחילופין לתת למישהו אחר לעשות את זה בשבילנו על מנת להביא למימוש
הפוטנציאל השיווקי שהאינטרנט מציע לנו.
יש לנו הצעה
שאתם חייבים לשמוע
נשמח להכיר – השאירו פרטים :