השקעתם כסף על פרסום לוובינר, אנשים נרשמו – אבל בפועל רק חלק מהם נכנסו.
אלה שכן נכנסו? חלק יצאו באמצע, ואחרי הוובינר אתם שוב מוצאים את עצמכם רודפים אחרי לידים קרים עם מיילים ושיחות טלפון שלא מביאות תוצאות.
בדיוק בשביל זה נוצר הבוט-וובינר – פתרון חכם ואוטומטי שמטפל בכל שלבי הוובינר:
✔ יותר משתתפים בפועל – תזכורות אוטומטיות שמונעות ממתעניינים "לשכוח" להיכנס.
✔ לידים לא הולכים לאיבוד – פולואפים מהירים למי שיצא באמצע, עם הצעה לוובינר הבא.
✔ יותר מכירות, פחות מאמץ – פולואפים חכמים אחרי הוובינר שמניעים לסגירה אוטומטית.
✔ שליטה מלאה – מערכת ניהול לידים עם מידע על כל משתתף: כמה פעמים נכנס, כמה זמן נשאר, האם הגיע עד הסוף – והכול באופן אוטומטי.
במקום לבזבז זמן על רדיפה אחרי לידים – הבוט עושה בשבילכם את העבודה ומביא יותר מכירות!
אפשרות לתוכן נוסף בכמה מילים וכמה שורות
כל משתתף מקבל מסר מותאם אישית שמניע אותו לפעולה
הבוט שולח הצעות מכירה ישירות ומגדיל אחוזי סגירה.
אפשרות לתוכן נוסף בכמה מילים וכמה שורות
אפשרות לתוכן נוסף בכמה מילים וכמה שורות
תזכורות אוטומטיות בוואטסאפ מגדילות את כמות הנוכחים בפועל
כדי להפיק את המקסימום מכל וובינר, חייבים לדעת בדיוק מה קורה עם כל משתתף – כמה וובינרים הוא כבר עבר, כמה זמן נשאר בכל אחד, האם נשאר עד הסוף או יצא באמצע, ומה קרה איתו אחר כך.
כאן בדיוק נכנס הבוט האוטומטי – הוא לא רק מזכיר לנרשמים להיכנס, אלא גם עוקב אחרי כל הנתונים שלהם בזמן אמת. כל זה מרוכז בדוח שקיפות מסודר שמאפשר להבין בדיוק באיזה שלב כל ליד נמצא, לנתח מגמות, ולבצע פעולות חכמות שמגדילות מכירות.
מה יוצא לכם מזה? שליטה מלאה בתהליך, ניצול מקסימלי של כל נרשם, ופולואפים חכמים שמבוצעים אוטומטית – כך שאף ליד לא הולך לאיבוד!
תהליך ההתחלה עם פרסום ממומן בגוגל מתחיל בפגישת ייעוץ ראשונית שבה אנו מבינים את מטרות העסק שלך, קהל היעד שלך, ותקציב הפרסום שלך. לאחר מכן, אנו מבצעים מחקר מילות מפתח מקיף כדי לזהות את המילים והביטויים שיביאו את התנועה הרלוונטית ביותר לאתר שלך. בהתאם למחקר זה, אנו נבנה קמפיינים מותאמים אישית שיכללו מודעות מושכות ודפי נחיתה אופטימליים להמרות.
כחלק מהתהליך והמיקוד אנחנו בודקים את מילות המפתח המדויקות עבורנו כדי לוודא שהמודעות שלך יגיעו לקהל היעד המדויק. בנוסף, אנו משתמשים בטכנולוגיות רימרקטינג כדי להציג מודעות לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך והביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך.
אנחנו עוקבים על ביצועי הקמפיין על בסיס יומי וגם אתם תוכלו על ידי דו"ח אונליין.
תוכלו בכל זמן נתון להתעדכן בכל מה שקורה בקמפיין.
המטרה שהכל יהיה לכם ברור ושקוף.
במידה והקמפיין לא מניב את התוצאות הרצויות, אנו מבצעים אופטימיזציה שוטפת כדי לשפר את הביצועים. זה כולל ניתוח מעמיק של הנתונים, התאמת מילות המפתח, שיפור המודעות, בדיקת A/B לדפי נחיתה, והגדרת הצעות מחיר חדשות. המטרה שלנו היא להבטיח שהקמפיין יהיה רווחי ויביא תוצאות איכותיות לעסק שלך.
התקציב לפרסום בגוגל נקבע בהתאם למטרות העסק, התחרות בשוק, והמשאבים הפיננסיים העומדים לרשותך. אנו מתחילים בהערכת עלויות למילות המפתח הרלוונטיות ומבצעים ניתוח תחרותי כדי להבין מהו התקציב המומלץ להשגת תוצאות מיטביות. בנוסף, אנו עובדים במסגרת התקציב שלך ומבצעים אופטימיזציה שוטפת כדי להבטיח ניצול יעיל של התקציב והגעה למטרות העסקיות שהגדרת.
אנו מספקים שירותי ניהול קמפיינים שוטפים בנוסף לשירותי הקמה. הקמת הקמפיין היא רק השלב הראשון בתהליך. ניהול שוטף כולל מעקב, ניתוח ואופטימיזציה של הקמפיינים בצורה מתמדת. אנו עובדים על שיפור הביצועים, התאמת האסטרטגיה לפי הצרכים המשתנים של העסק שלך, וחשוב מכך, מבטיחים שאתה מקבל את הערך המקסימלי מהשקעתך בפרסום בגוגל.
תהליך ההתחלה עם פרסום ממומן בגוגל מתחיל בפגישת ייעוץ ראשונית שבה אנו מבינים את מטרות העסק שלך, קהל היעד שלך, ותקציב הפרסום שלך. לאחר מכן, אנו מבצעים מחקר מילות מפתח מקיף כדי לזהות את המילים והביטויים שיביאו את התנועה הרלוונטית ביותר לאתר שלך. בהתאם למחקר זה, אנו נבנה קמפיינים מותאמים אישית שיכללו מודעות מושכות ודפי נחיתה אופטימליים להמרות.
כחלק מהתהליך והמיקוד אנחנו בודקים את מילות המפתח המדויקות עבורנו כדי לוודא שהמודעות שלך יגיעו לקהל היעד המדויק. בנוסף, אנו משתמשים בטכנולוגיות רימרקטינג כדי להציג מודעות לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך והביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך.
אנחנו עוקבים על ביצועי הקמפיין על בסיס יומי וגם אתם תוכלו על ידי דו"ח אונליין.
תוכלו בכל זמן נתון להתעדכן בכל מה שקורה בקמפיין.
המטרה שהכל יהיה לכם ברור ושקוף.
במידה והקמפיין לא מניב את התוצאות הרצויות, אנו מבצעים אופטימיזציה שוטפת כדי לשפר את הביצועים. זה כולל ניתוח מעמיק של הנתונים, התאמת מילות המפתח, שיפור המודעות, בדיקת A/B לדפי נחיתה, והגדרת הצעות מחיר חדשות. המטרה שלנו היא להבטיח שהקמפיין יהיה רווחי ויביא תוצאות איכותיות לעסק שלך.
התקציב לפרסום בגוגל נקבע בהתאם למטרות העסק, התחרות בשוק, והמשאבים הפיננסיים העומדים לרשותך. אנו מתחילים בהערכת עלויות למילות המפתח הרלוונטיות ומבצעים ניתוח תחרותי כדי להבין מהו התקציב המומלץ להשגת תוצאות מיטביות. בנוסף, אנו עובדים במסגרת התקציב שלך ומבצעים אופטימיזציה שוטפת כדי להבטיח ניצול יעיל של התקציב והגעה למטרות העסקיות שהגדרת.
אנו מספקים שירותי ניהול קמפיינים שוטפים בנוסף לשירותי הקמה. הקמת הקמפיין היא רק השלב הראשון בתהליך. ניהול שוטף כולל מעקב, ניתוח ואופטימיזציה של הקמפיינים בצורה מתמדת. אנו עובדים על שיפור הביצועים, התאמת האסטרטגיה לפי הצרכים המשתנים של העסק שלך, וחשוב מכך, מבטיחים שאתה מקבל את הערך המקסימלי מהשקעתך בפרסום בגוגל.
יש לנו הצעה
שאתם חייבים לשמוע
נשמח להכיר – השאירו פרטים :