לוגו מלא אריקס דיגיטל

וובינר ללא עלות לאנשי דיגיטל!
הקייס-סטאדי המדובר
שיהפוך אותך לקמפיינר מקצוען

בוובינר הזה אני שולף את הכל!
כל הדרך והשיטה שפתחתי במשך 7 שנים בניהול קמפיינים בתקציבים של מליונים.
מרימים מסך ולומדים לבנות קמפיין איקומרס עם סקייל קדימה !

הרשמה לוובינר 10.07 יום א' בשעה 16:30 :

אל תדאגו, נתזכר אתכם לפני שמתחילים

הקייס-סטאדי שנדבר ונציג את הבנייה שלו בוובינר :

אם אתם מריצים קמפיינים בפייסבוק ואתה לא עושים מספיק טסטים עם קהלים & קריאייטיבים, פותחים קהלים חדשים ומציפים את הרימרקטינג שלכם בקהל 'מחומם' .. אתם לא מנצלים את הקמפיינים והתוצאות שלכם והכי נורא שיהיה לכם קשה לעשות סקייל לדברים.
הנה תוצאות של אחד מהלקוחות שאני מלווה מהחודש הזה בלבד (83 ימים)
700 רכישות עם החזר השקעה (ROAS) ממוצע של 21.7X – או במילים אחרות הוציא 9,120 ש"ח ממומן והכניס מעל ל-197,947 ש"ח!


קצת על הקמפיין :
  • חנות אינטרנטית שמוכרת אביזרים למסיבות ואירועים
  • אני עובד עם הלקוח כ-3 חודשים
  • שיווק בפייסבוק (יש גם גוגל אבל זה לפוסט אחר)
  • קהל מכל ישראל – ימי הולדת \ הורים \ מסיבות כלה
  • 83% מהרכישות מגיעות מהפיד בפייסבוק
     
מפסיקים לבכות – מתחילים לעשות :
אני שומע כל כך הרבה מדברים על ירידות בחשיפות, פגיעה בביצועים ואני מסכים, אבל בזמן שיש כאלה שמורידים הילוך – אתם צריכים לקחת את הדברים קדימה … הלקוחות שלנו תלויים בנו ובביצועים שלנו.
 
התחלתי מאוואטר :
בדקתי על המחתרים, על הלקוחות, ביקשתי דטאות והתחלתי לבנות קהלים וטרגוטים בהתאם לזה, לפתוח את הדברים כמה שיותר
ראשוני התחלתי בתקציב של 200 שקל ליום.
  • חלון הזדמנויות לרכישה 7 קליק ל1
  • קהלים של עד חצי מיליון משתמשים
  • בימים הראשונים – 6 אד סטים – כל אד סט קהל קר וחדש | כל שבוע עוצר ומפעיל 3-4 אדסטים חדשים.
  • אם טרגוט בודד מגיע לחצי מיליון, נותן לפעמים לטרגוט (תחום עניין) בודד לרוץ.
  • אקסקלוד של כל מי שהיה באתר ויצר אינטראקציה באתר.
  • קראייטיב "פשוט" – מוצר + מחיר, נעשה על ידי גרפיקאי מקצועי (כמובן המוצר המשווק במחיר טוב ולא סתם משהו של יעני הנחה)
  • קטלוג דינאמי של מוצרים – עובד מעולה לקהלים חדשים
  • נעשה A-B-C TESTING בנוגע לגרפיקות לבדוק מה הגרפיקה המנצחת.
טיפ של אלופים : בגלל כל הטירוף שיש ברשת ואנחנו לא יודעים מה יקרה עם הקמפיינים לא לשכוח לעשות כללים אוטומטיים!
 
פיצול קמפיינים :
אם פעם היינו שמים את כל המיקומים ביחד, היום לפצל כמה שאפשר (כמובן להתחשב בתקציב)
  • פייסבוק פיד
  • אינסטגרם פיד
  • אינסטגרם סטורי
  • אינסטגרם ריילס

תוצאות הקמפיין

  •  
אקסקלוד :
בגלל שהאתר כבר פעל לפני שנכנסתי לתמונה ביצעתי אקסקלוד של מי שהיה באתר

הסיבות הם :
  1. רציתי למדוד קהלים חדשים
  2. רציתי בשלב הראשוני להביא קהלים קרים שלא מכירים את המותג ולהגדיל ההמרות.
אחרי שמצאתי את הקהלים הקרים אני מתחיל לעשות לקהלים החמים שביצעו אינטראקציות עם האתר :
אני רושם פה את כל האופציות, מפה תבחרו את הקהלים בהתאם לפעילות ולפיקסל שלכם.
1. קהל שרכש באתר – 3, 5, 7, 10, 14, 30, 90 ימים (סה"כ 7 קהלים)
2. אנשים שיצרו אינטראקציה עם העמוד : 3, 5, 7, 10, 14, 30, 90 ימים (סה"כ 7 קהלים)
4. אנשים שהיו באתר : 5%, 10%, 25% בימים 7, 14, 30, 90 ימים (סה"כ 12)
5. יצירת קהל LTV (קהל שרכש באתר והסכומים שלו) – 7, 14, 30 ,180 ימים

טסטים של קהלי לוק א לייק :
בגדול אני אוהב לגעת במספר לוק א לייקים רחב אבל אנסה לצמצם לכאלה שעובדים אצלי
  1. לוק א לייק 1-2-3-4% רכשו באתר 7, 14, 28 יום
  2. לוק א לייק 1-2-3-4% הוסיפו לעגלה, 7, 14, 28 יום
  3. לוק א לייק היו בעמוד הצ'ק אאוט – 7, 14, 28 יום
  4. לוק א לייק LTV 1-2-3-4%
  5.  
רימרקטינג :
רימרקטינג דינאמי שמציג ללקוחות את המוצרים שהם ראו באתר + קמפיין גרפיקה עם המוצרים הנבחרים של החודש.
ללקוחות שהיו ב3 הימים האחרונים הוספתי 10% הנחה כדי שיזוזו לרכישה מהירה.


סקייל בכל הכוח :
כמה נקודות חשובות על סקייל
  1. ברגע שהקהלים עובדים ועברו את שלב הלמידה – לא נוגעים בהם תמיד לעשות שכפול
  2. בשכפול לעשות קהל אסטרטגיית ביד שונה (ממליץ על עלות תקרה) ככה הפיקסל כבר מכיר את הקהל שאנחנו מחפשים וככה יהיה יותר קל לפגוע
  3. תקציבים לעלות בצורה מתונה, לגעת ולראות, לא להתפרע … יש חוקים 20-10-30% .. כל אחד אומר אחרת, אני נוגע כל כמה שעות אחרי שאני רואה שיצא חשיפה של מינימוןם 1000 חשיפות ומעלה ב10-20% , זה תלוי בתקציב הראשוני
  4. לא לשכוח במצב של סקייל לעשות חוקים אוטומטיים כמו " במידה והאד סט הזה לא מגיע לתפוצה של X ומביא פחות מY רכישות – לכבות ולהפעיל אד סט אחר" – כמובן זה דוגמה.
 
בונוס משוגע :
אם יש לכם אתר איקומרס ואתם רוצים לנצל את הדברים תעבדו עם מערכות צד שלישי כמו MAILPOET או פלאשי שיעשו אוטומיישן לכל מיני תהליכים שקרו באתר כמו הוסיפו לעגלה ו\או רכשו ורוצים לשמוע את דעתם וכו' …
 
היום בשיווק יותר מתמיד לא נדע מה עובד ומה לא.
צריך לבדוק ולנסות הכל, תפסיקו להקשיב ללקוח או למישהו שיגיד לכם " זה לא עובד"
פשוט תעשו ותנסו.. ככה זה עובד הכי טוב.
 

הפוסט והתגובות

פוסט אריקס דיגיטל

בוובינר נעבור צעד אחר צעד
על הבנייה וההצלחה של הקייס-סטאי הזה

ההרשמה מוגבלת לחצו להרשמה מהירה
10.07 | יום א' | 16:30

ימים
שעות
דקות
שניות

צפו בזה (41 שניות) רק אם באמת חשוב לכם
לשמוע את הסיבה המרכזית למה הסוכנות שלכם לא מתפוצצת

אריקס דיגיטל אתר הבית

נעים להכיר, אריק פורמן | בעלים 'אריקס דיגיטל'

קמפיינר מוביל עם 7 שנות ניסיון בעולם הדיגיטל וניהול קמפיינים רחבים בארץ ובעולם עם הכנסות של מיליוני שקלים ללקוחות בעזרת קמפיינים ממומנים ומשפכי שיווק.

ב-6 שנים האחרונות הקמתי את חברת 'אריקס דיגיטל' עם צוות של 4 אנשי צוות ועוד 3 פרילנסרים והבאתי את החברה להכנסות של 7 ספרות בשנה.

בוובינר הזה לקחתי את כל הידע המקצועי והצגתי את השיטה שלי עם קמפיין שמכניס מאות אלפי שקלים ללקוח, נראה ממש הכל!

גם לקוחות של הסוכנות מדברים