אקסקלוד :
בגלל שהאתר כבר פעל לפני שנכנסתי לתמונה ביצעתי אקסקלוד של מי שהיה באתר
הסיבות הם :
רציתי למדוד קהלים חדשים
רציתי בשלב הראשוני להביא קהלים קרים שלא מכירים את המותג ולהגדיל ההמרות.
אחרי שמצאתי את הקהלים הקרים אני מתחיל לעשות לקהלים החמים שביצעו אינטראקציות עם האתר :
אני רושם פה את כל האופציות, מפה תבחרו את הקהלים בהתאם לפעילות ולפיקסל שלכם.
1. קהל שרכש באתר – 3, 5, 7, 10, 14, 30, 90 ימים (סה"כ 7 קהלים)
2. אנשים שיצרו אינטראקציה עם העמוד : 3, 5, 7, 10, 14, 30, 90 ימים (סה"כ 7 קהלים)
4. אנשים שהיו באתר : 5%, 10%, 25% בימים 7, 14, 30, 90 ימים (סה"כ 12)
5. יצירת קהל LTV (קהל שרכש באתר והסכומים שלו) – 7, 14, 30 ,180 ימים
טסטים של קהלי לוק א לייק :
בגדול אני אוהב לגעת במספר לוק א לייקים רחב אבל אנסה לצמצם לכאלה שעובדים אצלי
לוק א לייק 1-2-3-4% רכשו באתר 7, 14, 28 יום
לוק א לייק 1-2-3-4% הוסיפו לעגלה, 7, 14, 28 יום
לוק א לייק היו בעמוד הצ'ק אאוט – 7, 14, 28 יום
לוק א לייק LTV 1-2-3-4%
רימרקטינג :
רימרקטינג דינאמי שמציג ללקוחות את המוצרים שהם ראו באתר + קמפיין גרפיקה עם המוצרים הנבחרים של החודש.
ללקוחות שהיו ב3 הימים האחרונים הוספתי 10% הנחה כדי שיזוזו לרכישה מהירה.
סקייל בכל הכוח :
כמה נקודות חשובות על סקייל
ברגע שהקהלים עובדים ועברו את שלב הלמידה – לא נוגעים בהם תמיד לעשות שכפול
בשכפול לעשות קהל אסטרטגיית ביד שונה (ממליץ על עלות תקרה) ככה הפיקסל כבר מכיר את הקהל שאנחנו מחפשים וככה יהיה יותר קל לפגוע
תקציבים לעלות בצורה מתונה, לגעת ולראות, לא להתפרע … יש חוקים 20-10-30% .. כל אחד אומר אחרת, אני נוגע כל כמה שעות אחרי שאני רואה שיצא חשיפה של מינימוןם 1000 חשיפות ומעלה ב10-20% , זה תלוי בתקציב הראשוני
לא לשכוח במצב של סקייל לעשות חוקים אוטומטיים כמו " במידה והאד סט הזה לא מגיע לתפוצה של X ומביא פחות מY רכישות – לכבות ולהפעיל אד סט אחר" – כמובן זה דוגמה.
בונוס משוגע :
אם יש לכם אתר איקומרס ואתם רוצים לנצל את הדברים תעבדו עם מערכות צד שלישי כמו MAILPOET או פלאשי שיעשו אוטומיישן לכל מיני תהליכים שקרו באתר כמו הוסיפו לעגלה ו\או רכשו ורוצים לשמוע את דעתם וכו' …
היום בשיווק יותר מתמיד לא נדע מה עובד ומה לא.
צריך לבדוק ולנסות הכל, תפסיקו להקשיב ללקוח או למישהו שיגיד לכם " זה לא עובד"
פשוט תעשו ותנסו.. ככה זה עובד הכי טוב.