ניהול קמפיינים בגוגל

מהם היתרונות בשימוש בפלטפורמת הפרסום של גוגל לשיווק העסק שלך?
גוגל הפכה לשחקן הדומיננטי בתעשייה הזו עם הטכנולוגיות השונות שלה. הוא מציע תכונות כמו Google Ads, שמשמשות עסקים לעתים קרובות למכירת המוצרים והשירותים שלהם.
פרסום באמצעות Google יכול לספק הטבות כמו הגעה לקהל רחב יותר, ניהול קמפיינים גמיש, ייצור מהיר של קמפיינים, מיקום מודעה גמיש ושליטה בתקציב.
בניגוד לפלטפורמות פרסום אחרות, Google מאפשרת לך גם לעקוב אחר המודעות שלך על ידי מתן תובנות לגבי ביצועי המודעות שלך.
זה מאפשר לך לזהות מה עובד הכי טוב לעסק שלך ולהתאים את האסטרטגיה השיווקית שלך בהתאם. לדוגמה, אם אתה רואה שאחד המתחרים שלך משפיע על שיעורי ההמרות שלך, תוכל להשתמש בתובנות של Google כדי לנתח את המצב – למשל על ידי הקמת "מלחמת" הצעות מחיר בינך לבין המתחרה.
עסקים (וגם מפרסמים..) יכולים להשתמש במודעות אלה כדי לחבר את המותג שלהם למילים ספציפיות שרלוונטיות לעסק שלהם.
לשלב את זה עם מודעות YouTube.
סרטוני וידאו שיוצגו במהלך גלישה של הלקוחות שלכם.
מודעות אלה מאפשרות למפרסמים להציג את המותג שלהם ברשימת סרטונים המוצעים, בסרטון עצמו, או לצד הסרטונים הקשורים להציע הסרטון.
גוגל עולם שלם של אפשרויות.
אריקס פרו - הכלים שהופכים את הקמפיינים למנצחים






עוד מעניין באריקס דיגיטל :

דיגיטוק – פרק 5 – ספיישל!! איך לייצר תוכן לכל הפלטפורמות?
היי אנחנו – Digitalk | דיגיטוק , הפודקאסט שמסקר את כל מה שחם בעולם השיווק והדיגיטל. פרק ספיישל מיוחד! בפרק הזה נדבר

דיגיטוק – פודקאסט – פרק 4 משפכי שיווק
Digitalk | דיגיטוק , הפודקאסט שמסקר את כל מה שחם בעולם השיווק. בפרק הזה נדבר על מה זה משפכי שיווק? ואיך בונים

קייס סטאדי: איך הצליח איציק לשלש את ההכנסות בעזרת חיבור העסק שלו לשיווק דיגיטלי ממוקד
איציק קרייף, אומן בנשמה שחיפש איך למנף את העסק ולקחת אותו קדימה למד והבין איך הוא יכול בעזרת שיווק דיגיטלי ממומן להביא

שאלונים ככלי מנצח בשיווק החדש
איך לעלות את אחוז הסגירות והרצינות של הלקוחות בשיטת שיווק אחת פשוטה. הבעיה זה לא כמות הלידים (ברוב הפעמים) הבעיה הגדולה זה

מהיום זה רשמי – אנחנו סוכנות רשמית של פייסבוק
מהיום זה רשמי! אריקס דיגיטל היא סוכנות רשמית מטעם פייסבוק. אז מה זה אומר? זה אומר שאנחנו רשמיים אצל פייסבוק מבחינת סוכנויות

פייסבוק משנה את השם?!
מארק צוקרברג החליט שמשנים את ה"שם הלא מוכר" הזה פייסבוק וב-28 באוקטובר בועידת 'קונקט' השנתית של פייסבוק הוא יודיע על השינוי.מה שעומד