פרסום עסק בגוגל

כיום פרסום ושיווק דיגיטליים
מהווים חלק בלתי נפרד מעולם העסקים.

אריקס דיגיטל מטרה

פרסום עסק בגוגל

אם אתה בעל עסק ועדיין לא התחלת לשווק את עצמך דרך גוגל אז זה הזמן להתחיל. פרסום דרך גוגל הוא
שלב בסיסי בדרך השיווקית שלך ומהווה את התשתית עליה תוכל לבנות את הפיתוח והצמיחה של העסק שלך.
זה לא סוד שבשנים האחרונות כלי הפרסום הדיגיטליים הפכו להיות אבני יסוד בעולם השיווק ועל מנת
להפוך את העסק שלך לרלוונטי כדאי מאוד שתשתמש בהם. שיווק דיגיטלי יכול לנווט את העסק שלך
למקומות בהם יהיה קהל יעד רלוונטי. למעשה זה סוג של במה בשבילך על מנת להגיע לצרכנים אליהם ניסית בעבר להגיע דרך עיתונים, רדיו ושלטי חוצות עליהם שילמת הון תועפות וככל הנראה לא הגעת. המטרה של השיווק הדיגיטלי היא להגיע לכמה שיותר קהלים פוטנציאליים ובכך להפוך את הפעילות העסקית שלנו
לאפקטיבית בהרבה.
במילים פשוטות גוגל הוא סוג של קניון דיגיטלי לצרכנים וממש כמו שנחליט האם להיכנס
לחנות מסוימת בהתאם למה שהעין שלנו תתפוס, כך צרכנים יחליטו אם ללחוץ על המודעה שלכם או לדלג
עליה בהתאם לתוכן ולנראות שלה.

כבר מהיום הראשון נוכל לגייס אלינו לקוחות חדשים ולכן שימוש בפלטפורמה הזו היא ללא כל ספק הכרחית
לעסק שלך על מנת למנף אותו באופן האפקטיבי ביותר. כדי שזה יקרה אנו צריכים לדעת לעשות זאת בצורה
נכונה כך שגוגל "יאהב" את הפרסום שלנו וכך יחסוך לנו כסף בשיווק הממומן. חשוב לדעת כיצד לבנות את
מערך השיווק שלנו בהתאם לשלבים.

איך זה עובד?

מן הרגע בו נשתמש בפרסום ממומן בגוגל העסק שלנו יופיע בכל פעם שמשתמש יחפש מושגים דומים לאלו
שאנחנו הגדרנו תחת העסק שלנו. כך נוצרת חשיפה מיידית לעסק מבלי שעשינו משהו מיוחד.

קביעת דרך פעולה לפרסום העסק שלי דרך גוגל

על מנת ליצור אופטימיזציה מלאה בשיווק שלי לטווח הארוך עלי לקבוע אסטרטגיה חכמה על פיה אפעל.
הדרך צריכה להתבסס על מטרות אותן נקבע מראש בהתאם לצרכי העסק שלי.
ישנם מספר קריטריונים בהם מומלץ להתמקד כאשר אנו קובעים דרך פעולה

1.מהן המטרות השיווקיות שלנו?

אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מהן המטרות השיווקיות שלנו חשוב שנדע איפה לשים את המיקוד שלנו על
מנת שהמודעה שלנו תהייה אפקטיבית ותגיע אל הקהלים אליהם אנו מכוונים. בסופו של דבר מטרת הפרסום
היא להגדיל את התנועה בעסק שלך, להביא אותו למודעות של כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים וכמובן לשמר
את אלו הקיימים. על מנת לעשות זאת,עלינו להגדיר יעדים ספציפיים על מנת לערוך את הקמפיין היעיל ביותר
לעסק שלי. למשל חנות נעליים אשר הופכת את העסק שלה לאון ליין – תוכל לעשות קמפיין לחנות המקוונת
אותה תפתח.

2 .באיזו דרך נרצה לפרסם את העסק שלנו?

גוגל פורש בפנינו מגוון אפשרויות לשיווק העסק שלנו. נוכל להציע את העסק שלנו כאפשרות במנוע החיפוש
של גוגל, פרסום ביוטיוב, פרסום באתרי אינטרנט שגוגל מציע לנו, ג'ימייל, רימרקטינג, שיווק ממומן, שיווק
אורגני, גוגל לעסקים ועוד. עלייך להבין איזו דרך מבין כל אלו תהייה הכי נכונה לעסק שלך ולמי מהן יש את
הפוטנציאל הכי גדול להרחבת קהל פוטנציאלי. בהתאם לדרך בה נבחר לפרסם כך יהיה הקמפיין אותו נבחר.
פרסום עסק בגוגל הפך להיות מאוד קליל ופשוט לכולם.

3 .מה התקציב שלי?

אם בחרתי להשתמש בפרסום ממומן, כל לחיצה של גולש על המודעה שלי תוריד מן התקציב אותו נגדיר
מראש ולכן חשוב שנהיה מחושבים ביחס לזה ונדע בדיוק כמה אנו רוצים להשקיע.

4 .מיהו קהל היעד שלי?

כשאנו יודעים מיהו קהל היעד הרלוונטי לעסק שלנו אנו חוסכים לעצמנו כסף וזמן. כך עסק לשמלות כלה
בקריית שמונה יכול להגדיר את הפרסום לנשים מגיל 40-18 באזור עמק החולה והסביבה. היתרון העיקרי של
מערכת גוגל היא היא שנוכל למקד את הפרסום שלנו על פי נתונים דמוגרפיים אותם נגדיר מראש כגון: גיל,
מין, השכלה, אזור מגורים, היסטוריית גלישה, תכנים שנצרכו שרשתות מסוימות ועוד. ככל שנשקיע בהגדרת
קהל היעד שלנו כך השימוש במנוע של גיגול יהיה אפקטיבי יותר לפרסום של העסק שלנו.

צריך לבחון את הקהל ואיפה הוא נמצא, אולי הקהל שלנו נמצא בפייסבוק, ככה תעשו פרסום עסק בפייסבוק

5 .מהן מילות המפתח הרלוונטיות על מנת להביא לחשיפה מירבית של המודעה שלי?

כחלק מהקמת מערך השיווק שלנו דרך גוגל נצטרך לבחור מילות מפתח על פיהן יתבסס פרסום הקמפיין
שלנו. חשוב לבחור מילות מפתח אסטרטגיות אשר יובילו כמה שיותר לקוחות אל העסק שלנו. אם יש לי עסק
להשכרת רכבים באזור השפלה כדאי שאלו יהיו מילות המפתח שלי )השכרת רכבים- השפלה( על מנת להקל
על הגולשים בחיפוש וכך להביא לחשיפה מירבית של העסק. מילות המפתח אותן נבחר מגדירות לגוגל אדס
מתי יופיעו אותן מודעות הכוללות מילים אלו, מילים אותן הקליד גולש מסוים. גוגל מציע לנו את "מתכנן מילות
המפתח" שזהו כלי חינמי איתו נוכל לבחור מילות מפתח שיהיו הכי רלוונטיות לפרסום העסק שלנו.

6 .יצירת דף נחיתה

חשוב שדף הנחיתה שלכם יהיה מסוגל לייצר המרות. מזה אומר? עליו להכיל תוכן שיהיה רלוונטי למוצרים
אותם בחרנו לקדם ושהשלמת פעולת ההמרה תהייה נגישה עבור הגולשים. כל עוד אין לגולש יכולת להגיע אל
דף הנחיתה של העסק שלכם או לאתר האינטרנט שלכם, כל עבודת השיווק שלכם דרך גוגל אדס תרד לטמיון.

7 .יצירת הקמפיין

לאחר שסיימנו את כל השלבים המצוינים לעיל, כעת נוכל לעבור ליצירת הקמפיין שלנו אשר ייקבע בהתאם
להגדרות מסוימות אותן נבחר כמו למשל: זמן שעומד לרשותנו, אסטרטגיית המותג, יעדי שיווק ועוד.

לסיכום – פרסום עסק בגוגל
במבט ראשון פרסום דרך גוגל יכול להראות מסובך אך בפועל זהו תהליך פשוט שאם נעבור שלב אחרי שלב
באופן מסודר אין סיבה לא להצליח. בנוסף, ישנם מגוון מקומות אשר מציעים בנייה של מערך שיווקי בגוגל
וברשתות בכלל, להם נוכל לשלם והם יבנו את המערך השיווקי עבורנו.